مسئول مرکز ورزش و آمادگی جسمانی بسیج و سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز:

ورزش نقش مهمی در ارتقاء آمادگی جسمانی و روحیه سلحشوری نیرو‌های مسلح دارد

سرهنگ پاسدار «حدادی» با اشاره به اینکه ورزش نقش مهمی در ارتقاء آمادگی جسمانی و روحیه سلحشوری نیرو‌های مسلح دارد، گفت: سپاه البرز مصمم به توسعه زیرساخت‌های ورزش همگانی و قهرمانی است.
کد خبر: ۶۳۴۰۰۹
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۳ - 28November 2023

ورزش نقش مهمی در ارتقاء آمادگی جسمانی و روحیه سلحشوری نیرو‌های مسلح دارد/ سپاه البرز مصمم به توسعه زیرساخت‌های ورزش همگانی و قهرمانی استسرهنگ پاسدار «مصطفی حدادی» مسئول مرکز ورزش و آمادگی جسمانی بسیج و سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در البرز، با بیان اینکه در فرهنگ دینی و ملی به ورزش کردن سفارش شده است، اظهار داشت: سپاه استان البرز سرمایه گذاری زیادی را در زمینه توسعه زیرساخت‌های ورزشی، استعدادیابی و حمایت از تیم‌های ورزشی و ورزشکاران انجام داده است.

وی با اشاره به افتتاح چند مجموعه ورزشی در کانون شهید سبحانی سپاه استان البرز، در هفته بسیج، تصریح کرد: مجموعه‌های ورزشی، تفریحی تیراندازی با کمان، تیراندازی با تفنگ بادی، تیراندازی با شبیه ساز (سیمیلاتور)، تیراندازی با لیزر تک و پینت بال از مهمترین اماکن ورزشی افتتاح شده در هفته بسیج بود که با حضور و حمایت سردار علیرضا حیدرنیا فرمانده سپاه استان البرز به بهره برداری رسید.

سرهنگ حدادی با اشاره به اینکه جهت چهار گروه مختلف در مجموعه ورزشی سپاه استان البرز برنامه ریزی شده است، تصریح کرد: پرسنل سپاه استان البرز، سربازان، بسیجیان، فرزندان و خانواده پرسنل سپاه استان در کنار شهروندان می‌توانند از امکانات ورزشی سپاه استان البرز استفاده کنند.

مسئول مرکز ورزش و آمادگی جسمانی بسیج و سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز با تاکید بر اینکه عزم مناسبی در فرماندهان سپاه استان البرز در توسعه ورزش همگانی و قهرمانی وجود دارد، بیان کرد: سپاه استان البرز هم اکنون در رشته کوهنوردی دارای تیم حرفه‌ای است و در رشته‌های فوتسال و کشتی نیز با حضور فعالانه در لیگ کشوری در حال رقابت است.

این مسئول با اشاره به جایگاه برجسته سپاه استان البرز در ورزش قهرمانی تصریح کرد: سپاه استان البرز در عرصه ورزشی موفق به کسب رتبه‌های برتر کشوری در رشته‌های مختلف ورزشی شده است که کسب رتبه نخست رقابت‌های فوتسال بسیج کشور در مشهد مقدس توسط تیم مقاومت استان البرز از نمونه‌های اخیر این موفقیت‌ها است.

وی با اشاره به عزم مرکز ورزش و آمادگی جسمانی بسیج و سپاه امام حسن مجتبی (ع) جهت تشکیل تیم‌های والیبال، تکواندو و جودو جهت حضور در رقابت‌های کشوری، تاکید کرد: استعدادیابی، حمایت از ورزش همگانی و حضور در عرصه ورزش قهرمانی از مهمترین سیاست‌های ورزشی استان البرز است.

مسئول مرکز ورزش و آمادگی جسمانی بسیج و سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز با تاکید بر حمایت سپاه استان البرز از رشد و شکوفایی ورزش بانوان، افزود: حمایت از ورزش بانوان، فراهم کردن زیرساخت‌های ورزشی مناسب جهت بانوان و اعزام تیم‌های ورزش بانوان به مسابقات ورزشی مختلف یکی از سیاست‌های بسیار مهم سپاه استان البرز در راستای سلامت جسمانی بانوان و بالفعل ساختن استعداد‌های ورزشی زنان و دختران شایسته استان البرز جهت حضور موفق در عرصه‌های مختلف ورزش قهرمانی است.

سرهنگ حدادی توجه به رویکرد پهلوانی در عرصه ورزش را یکی دیگر از اولویت‌های سپاه استان البرز به عنوان یک نیروی ارزشی دانست و تاکید کرد: هدف غایی ما در امر ورزش پهلوان پروری، تقویت روحیه جوانمردی و تداوم راه شهدا در خدمت به مردم به عنوان یک ورزشکار است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار