معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی:

اجرای مُر قانون رویکرد دولت در برگزاری انتخابات است

نظری گفت: کسانی که مدعی مهندسی انتخابات هستند بدانند فرایند انتخابات در جمهوری اسلامی طوری برنامه‌ریزی شده که فرصت هیچ‌گونه تقلب و مهندسی وجود ندارد.
کد خبر: ۶۳۳۹۵۸
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۹ - 28November 2023

اجرای مُر قانون رویکرد دولت در برگزاری انتخابات استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اراک، «بهنام نظری» معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی در جلسه شورای اداری شهرستان خمین اظهار داشت: راهبردهای چهارگانه رهبر معظم انقلاب اسلامی شامل رقابت، سلامت، امنیت و مشارکت چراغ راه برگزاری انتخابات است و مسیر را برای برگزارکنندگان انتخابات مشخص کرده است و هر مدیر یا مسئولی که به اندازه سر سوزنی از کاندیدایی طرفداری کند از این مسیر خارج شده است.

این مسئول تأکید کرد: مواد ۷۰ تا ۸۰ قانون انتخابات ناظر بر عملکرد مجریان انتخابات است و همه نامزدها در نگاه ستاد انتخابات به عنوان مجری، یکسان هستند و با هیچ‌کدام عقد اخوت نداریم.

وی گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی نیز باید پایبندی به اصل بی‌طرفی را سرلوحه اقدامات خود داشته باشند چراکه هر مدیر یا کارمندی با سوءاستفاده از جایگاه خود ذره‌ای از فردی جانبداری کند از سمت خود عزل می‌شود.

وی ادامه داد: کسانی که مدعی مهندسی انتخابات هستند بدانند فرایند انتخابات در جمهوری اسلامی طوری برنامه‌ریزی شده که فرصت هیچ‌گونه تقلب و مهندسی وجود ندارد. همراهی کامل با هیأت نظارت و اجرای مُر قانون رویکرد دولت سیزدهم در برگزاری انتخابات است.

وی بیان داشت آفتاب نظام مقدس جمهوری اسلامی از خمین طلوع کرده و تقدیم یک هزار شهید این شهرستان به انقلاب، رسالت مسئولان و مردم این خطه را در پایندی به آرمان‌های انقلاب سنگین‌تر می‌کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار