امام جمعه ایلام:

روحانیت مرزدار فرهنگ تشیع است

حجت‌الاسلام کریمی تبار گفت: روحانیت عهده دار رسالت سنگین سربازی ولایت در جامعه است و افتخار بزرگ مرزداری فرهنگ تشیع را دارد.
کد خبر: ۶۳۳۸۸۳
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۴ - 27November 2023

روحانیت مرزدار فرهنگ تشیع استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ایلام، حجت‌الاسلام والمسلمی کریمی تبار نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام امروز در همایش «طلایه داران ولایت در امتداد نهضت فاطمی» اظهار داشت: امروز روحانیت در جامعه رسالت سنگین سربازی ولایت را داراست و مورد اعتماد مردم است و افتخار بزرگ مرزداری فرهنگ تشیع را دارد.

امام جمعه ایلام ادامه داد: شبکه گسترده‌ای که طلاب اعم از خواهر و برادر در اختیار دارند، تبدیل به رسانه‌ای شده که هیچ نهاد تأثیرگذاری در جامعه ندارد و در واقع در تمام محلات، مساجد و روستا‌ها طلاب شبکه تأثیرگذاری دارند و نمونه آن را هم در ایام اربعین دیدیم.

وی افزود: مساجد پایگاه اصلی تبلیغ هستند و لذا بیشترین ارتباط با مردم باید در این مکان مقدس باشد، لذا رونق دادن به مساجد و فعالیت‌های قرآنی رسالت ما می‌باشد.

حجت‌الاسلام کریمی تبار بیان کرد: شرایط کنونی جامعه به نحوی است که باید در فضای مجازی نیز حضور فعال داشته باشیم، زیرا دشمن با این ابزار به جنگ با نظام مقدس جمهوری اسلامی و مبانی دینی آمده و طلاب و روحانیت باید سربازان خط مقدم مقابله با شبهات و هجمه‌های دشمن باشند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار