در گفت‌وگو با دفاع‌پرس؛

سرلشکر موسوی: پیروزی مردم مظلوم غزه بر رژیم کودک‌کش صهیونیستی تبلور عینی غلبه حق بر باطل است

فرمانده کل ارتش با بیان اینکه رژیم کودک‌کش صهیونیستی رو به زوال است، گفت: مقاومت مردم فلسطین منجر به عقب‌نشینی صهیونیست‌ها و اجرایی شدن آتش‌بس در غزه شد.
کد خبر: ۶۳۳۸۵۱
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۴۰۲ - ۰۱:۳۷ - 28November 2023

سرلشکر موسوی: پیروزی مردم مظلوم غزه بر رژیم کودک‌کش صهیونیستی تبلور عینی غلبه حق بر باطل استامیر سرلشکر «سیدعبدالرحیم موسوی» فرمانده کل ارتش در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، با اشاره به برقراری آتش‌بس میان نیروهای مقاومت فلسطین و رژیم صهیونیستی اظهار داشت: ایستادگی و مقاومت مردم مظلوم فلسطین و سستی خانه عنکبوت منجر به عقب‌نشینی رژیم غاصب و کودک‌کش صهیونیستی و اجرایی شدن آتش‌بس در غزه شد.

سرلشکر موسوی با تأکید بر اینکه پیروزی غزه بر رژیم صهیونیستی، تبلور عینی و واقعی غلبه حق بر باطل است، افزود: در روند تحولات غزه از ابتدا مشخص بود که رژیم کودک‌کش صهیونیستی باید تسلیم نیروهای مقاومت شود.

وی با بیان اینکه رژیم غاصب صهیونیستی رو به زوال و نابودی است، گفت: صهیونیست‌ها باید در مقابل اراده خداوند متعال تعظیم کنند؛ چرا که راه دیگری ندارند و بی‌دلیل دست و پا می‌زنند.

فرمانده کل ارتش همچنین درباره الگوگیری جبهه مقاومت از بسیج عنوان کرد: تفکر بسیج در نیروهای مقاومت و در هر عرصه‌ای نهادینه شده است.

انتهای پیام/ 271

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار