مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان:

موزه‌های دفاع مقدس پل ارتباطی فرهنگ ایثار و شهادت با نسل امروز هستند

سردار مرادحاجتی با اشاره به این که موزه‌ها پل ارتباطی فرهنگ دفاع مقدس با نسل امروز هستند، گفت: حوزه کار ما آن قدر مقدس و ارزشمند است که توفیق خدمت در این عرصه نصیب هر کس نمی‌شود.
کد خبر: ۶۳۳۷۴۹
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۷ - 27November 2023

موزه‌های دفاع مقدس پل ارتباطی فرهنگ ایثار و شهادت با نسل امروز هستندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، جلسه بررسی مشکلات و هم‌اندیشی محتوایی مراکز فرهنگی و موزه‌های دفاع مقدس استان امروز با حضور سردار سرتیپ دوم پاسدار «عبدالرضا مرادحاجتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان در اهواز برگزار شد.

سردار مرادحاجتی در این جلسه با گرامی داشت هفته دفاع مقدس و عرض تسلیت شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) به آتش بس چند روزه غزه اشاره کرد و اظهار داشت: سزچشمه تمام مقاومت‌های شکل گرفته اخیر در بین گروه‌ها و ملت‌های دنیا فرهنگ و مکتب دفاع مقدس ما است.

وی با اشاره به این که موزه‌ها پل ارتباطی فرهنگ دفاع مقدس با نسل امروز هستند، افزود: حوزه کار ما آن قدر مقدس و ارزشمند است که توفیق خدمت در این عرصه نصیب هر کس نمی‌شود لذا ما باید از این فرصت نهایت بهره را ببریم و به گونه ای عمل کنیم که رضایت خدا، خانواده شهدا و جامعه ایثارگر در آن باشد.

در ادامه جلسه مدیران مراکز فرهنگی و موزه‌های دفاع مقدس خرمشهر، دزفول و آبادان ضمن بیان مشکلات خود گزارشی از روند تولید محتوای موزه‌ها را ارائه داده و از آمادگی خود جهت میزبانی از زائران و کاروان‌های راهیان نور خبر دادند.

انتهای پیام/

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار