در رویداد رسانه‌ای فتح خون مطرح شد؛

سردار سلیمانی: بیداری وجدان بشری مهمترین دستاورد نبرد غزه/ امروز فلسطین مسئله اصلی جهان شده است

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: یکی از دستاورد‌های بزرگ جنگ غزه بیداری وجدان بشری در مقابل غول‌های رسانه‌ای دنیاست که بعضا ۲۰۰ سال سابقه دارند و بر دنیا سلطه داشتند و دنیا را هدایت می‌کردند.
کد خبر: ۶۳۳۳۰۷
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۵ - 25November 2023

رئیس سازمان بسیج مستضعفین: بیداری وجدان بشریت در دنیا مهم‌ترین دستاورد نبرد غزه استبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار «غلامرضا سلیمانی» رئیس سازمان بسیج مستضعفین در رویداد هنری رسانه‌ای «فتح خون» که امروز (شنبه) در سالن بصیرت مجتمع فرهنگی ۱۳ آبان برگزار ‌شد، با بیان اینکه مقاومت مردم غزه موجب شکست غول‌های رسانه‌ای بزرگ دنیا شد، اظهار داشت: یکی از دستاورد‌های بزرگ مقاومت مردم غزه بیداری وجدان بشری در مقابل غول‌های رسانه‌ای دنیا بود که با سخن‌پراکنی و دروغ‌پردازی دنیا را مدیریت می‌کنند.

سردار سلیمانی افزود: مراکز صهیونیستی که این غول‌های رسانه‌ای را راهبری و مدیریت می‌کنند از دست‌یابی به اهداف خود بازماندند و اکثریت مردم دنیا در کنار مردم مظلوم فلسطین ایستادند. این تحول هم یک پیروزی بزرگی است و هم یک تجربه جدید و یک دستاورد گران‌سنگ است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: در پایتخت کشور‌های اروپایی و آمریکا بی‌سابقه‌ترین گردهمایی‌های مردمی در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و غزه شکل گرفت. این رسالتی بود که رسانه‌ها و خبرنگاران آنرا محقق کردند. شهدای عزیزی در این مسیر جان خود را تقدیم کردند و ما امروز اینجا گردهم آمدیم تا نام و یاد آن‌ها را گرامی بداریم و بر اهمیت رسالت آن‌ها تاکید کنیم.

وی با اشاره به پیروزی مقاومت خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی در همان روزهای اول فرمودند هم یک شکست غیرقابل ترمیم بر رژیم صهیونیستی وارد شد و هم پیروزی از آن مردم فلسطین خواهد بود. اگر همین صحنه بازگشت مردم غزه به شمال غزه را ببینید که نشان‌دهنده پیروزی مقاومت است.

سردار سلیمانی اضافه کرد: در طول سده‌های اخیر کمتر شاهد چنین جنگی بودیم؛ زیرا در یک طرف مردمی بودند که هیچ‌گونه دفاعی نداشتند و با دستان خالی که سرزمین‌شان اشغال شده و در محاصره قرار دارد و آب و غذا ندارند و محاصره شدند و خانه‌ها ویران شده است و در طرف دیگر یک رژیم اشغالگر وحشی بود که نظام سلطه و آمریکا حامی این رژیم است و به میدان آمده و مدیریت میدان جنگ را بر عهده گرفته بود.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین عنوان کرد: این پایان ماجرا نیست و کشورهای حامی رژیم صهیونیستی برای کمک و حمایت از آن یک پل هوایی به این سرزمین برقرار کردند و انبوه سلاح و مهمات‌های فراوان و قابل توجه را به دست اشغالگران رساندند تا این مردم مظلوم غزه را مورد حملات فراوان خود قرار بدهند تا بلکه مقاومت نکنند.

وی تصریح کرد: در سال گذشته یک مقاله‌ای از طرف آمریکایی‌ها و یکی از موسسات مطالعات راهبردی آن‌ها در رابطه با موفقیت یک کشور و یا یک نیروی نظامی منتشر شد. در این مقاله گفته بودند که برای کسب یک موفقیت فقط داشتن قدرت نظامی کافی نیست و مؤلفه دیگری هم لازم است و آن روحیه مقاومت است. این روحیه مقاومت در هر جایی وجود ندارد ولی به بهترین شکل ممکن در بین مردم غزه و کرانه باختری متجلی شده است.

سردار سلیمانی در بخش دیگر سخنان خود افزود: بارها از زبان زنان و مردان و نوجوانان شنیدید که ما در این مقاومت به امام حسین (ع) تاسی کرده‌ایم. در این مقاومت عاشورایی عمل شد، عاشورایی شکل گرفت و در نهایت هم توانست پیروز شود. علت هم این است که خون بر شمشیر پیروز است. راهبرد پیروزی خون بر شمشیر هم راهبردی بود که توسط امام راحل (ره) در مقابل رژیم طاغوت مشق شد و موجب شد که ملت ایران پیروز شود.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: امروز فلسطین مسئله اصلی جهان شده است و امیدواریم این مسیر همچنان تداوم داشته باشد. ما هم این رسالت را داریم که در مجموعه بسیج به‌عنوان یک تشکیلات مردمی و رسانه‌ها هم تکمیل‌ کننده این نقش آفرینی‌ها تمام کننده این پیروزی‌ها هستند. البته ما هم باید مسیر را در دفاع از مظلوم و در مواجهه با ظالمان و اشغالگران ادامه بدهیم.

وی خاطرنشان کرد: اگر می‌خواهیم جهان به صلح و سعادت و آزادی دست پیدا کند باید تجاوز و اشغالگری در آن پایان پیدا کند. بر همین اساس هم باید فلسطین آزاد شود و اگر فلسطین آزاد شد جهان وارد مرحله تمدن‌سازی می‌شود و این تمدن اسلامی است که بشریت گرفتار شده در بحران‌های متعدد و گوناگون غرب را نجات خواهد داد و راه آن هم نابودی رژیم کودک‌کش و جعلی صهیونیستی است.

سردار سلیمانی در پایان گفت: بزرگ‌ترین پیروزی ملت‌های مسلمان در گام دوم انقلاب اسلامی محو رژیم صهیونیستی از صفحه روزگار خواهد بود که مسیر و روند آن را کاملا نشان می‌دهد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها