در مراسم آغاز عملیات اجرایی مجتمع بیمارستانی ۱۲۸ تختخوابی الزهرا (س) یزد؛

فرمانده کل سپاه: بسیج ضامن عزت و شرف مسلمانان در تمام جهان است/ سپاه و بسیج میدان را برای ادامه سلطه دشمنان ناامن می‌کنند

سرلشکر سلامی با بیان اینکه بسیج ضامن عزت و شرف مسلمانان در تمام جهان است، گفت: سپاه و بسیج میدان را برای ادامه سلطه دشمنان ناامن می‌کنند.
کد خبر: ۶۳۲۷۸۰
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۰ - 23November 2023

سرلشکر سلامی:  بسیج ضامن عزت و شرف مسلمانان در تمام جهان است/ سپاه و بسیج میدان را برای ادامه سلطه دشمنان ناامن می‌کنندبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار سرلشکر «حسین سلامی» فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح امروز (پنج‌شنبه) در جریان سفر به استان یزد با حضور در مراسم آغاز عملیات اجرایی مجتمع بیمارستانی ۱۲۸ تختخوابی الزهرا (س) یزد، اظهار داشت: بسیج ضامن عزت و شرف مسلمانان در تمام جهان است.

سرلشکر سلامی افزود: نام بسیج مترادف بشارت بزرگ برای ملت ایران و سرچشمه امید و الهام و محقق‌کننده آرزو‌های بزرگ ملت ایران است.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ادامه با بیان اینکه مقام معظم رهبری به بسیج، اعتباری و اقتداری بزرگ بخشیدند، گفت: بسیج امروز در تمام ارکان و شئون جامعه ما هدایت شده و نتیجه این مهم استحکام ایمان و امید در دل مردم بصیر ایران اسلامی است.

این مقام ارشد نظامی با بیان اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی حامل بخشی از رسالت‌های الهی است، تصریح کرد: سپاه علاوه بر اینکه مکلف است راه را در دریا، زمین و  هوا بر دشمنان نظام و دین خدا ببندد، مسئولیت دیگر ما این است که به دستگاه‌های نظام برای خنثی کردن جنگ نرم بسیار پیچیده و فراگیر دشمن کمک کنیم.

وی گفت: در هر نقطه‌ای که دشمن بخواهد شرف و کرامت مسلمانان را مورد تهدید قرار دهد، سپاه و بسیج در آن نقطه حاضر می‌شوند و دشمنان را تعقیب و میدان را برای ادامه سلطه دشمنان ناامن و تنگ می‌کنند و این واقعیتی است که امروز بخشی از آن در فضای مجازی نمایش داده شده است.

فرمانده کل سپاه خاطرنشان کرد: دشمن قصد دارد طهارت اخلاق جامعه ما را و معصومیت مظلومانه نوجوانان ما را با نماد‌های شیطانی آرزو‌های خود جابه‌جا کند و سپاه در این باره هم مسئول است.

سرلشکر سلامی با بیان اینکه هر نقطه‌ای که تهدیدی ظاهر می‌شود، سپاه در آن نقطه نقش موثر خود را انجام می‌دهد، تصریح کرد: تحریم‌های اقتصادی واقعی با مقیاس جهانی که بیش از دو دهه است که در یک شکل فشرده و جدی و واقعی به ملت ایران تحمیل شده است از جمله مصادیق تهدیدات دشمنان علیه ملت ایران است.

وی گفت: محور همه تلاش‌های دشمن آن است که از طریق تحریم به دستاورد‌های سیاسی دست پیدا کند و این امروز به همت سپاه شکسته شده است و مصداق آن فعالیت قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) است.

فرمانده کل سپاه افزود: اجرای بیش از ۳۳۰ طرح بزرگ و عظیم ملی در عرصه خنثی‌سازی تحریم‌ها از جمله دستاورد‌های بزرگ قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا است که توانسته میخ‌های مستحکمی بر تابوت سلطه دشمن در ایران عزیز بزند و گسترده فعالیت خود را در خارج از مرز‌های ایران هم افزایش داده است.

سرلشکر سلامی در ادامه با اشاره به اهمیت فعالیت قرارگاه‌های محرومیت‌زدایی بسیج و سپاه، گفت: این قرارگاه نقش عظیم و سازندگی کشور را به خوبی ایفا کرده است که مصادیق آن را در ایام کرونا، سیل و زلزله در نقاط مختلف کشور شاهد بوده و هستیم.

این مقام ارشد نظامی با بیان اینکه بسیج متعلق به امام زمان، رهبر انقلاب و ملت شریف ایران است، اظهار کرد: بسیجیان و گروه‌های جهادی نماد‌های نزول آیات الهی بر روی زمین هستند.

سرلشکر سلامی با بیان اینکه بنا داریم طی سه سال آینده مجتمع بیمارستانی الزهرا (س) را در استان یزد افتتاح کنیم، خاطرنشان کرد: سپاه با تمام ظرفیت تا آخر پای کار امنیت و آسایش ملت ایران ایستاده است.

انتهای پیام/ 271

نظر شما
پربیننده ها