پیام مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان سیستان و بلوچستان به مناسبت هفته بسیج

سرتیپ دوم «جعفری» با صدور پیامی فرارسیدن هفته بسیج را تبریک گفت.
کد خبر: ۶۳۲۰۶۰
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۳ - 20November 2023

بیانیه مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان سیستان و بلوچستان به مناسبت هفته بسیجبه گزارش دفاع‌پرس از زاهدان، سرتیپ «غلامرضا جعفری» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان سیستان و بلوچستان با صدور پیامی فرارسیدن هفته بسیج را تبریک گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

هفته بسیج یادآور رشادت‌های ملت انقلابی ایران اسلامی است. این ملت بزرگ فرزندان بسیجی خود را به جبهه‌های دفاع مقدس گسیل داشت و دفاع مردمی را با رهبری امام راحل (ره) در برابر دشمن متجاوز شکل داد. از درون این دفاع مردمی قدرتی تشکیل شد که امروز ایران اسلامی را به امنیت پایدار و مردم‌پایه رسانده و این یکی از دستاورد‌های ملت ایران در دوران دفاع مقدس است.

بسیج تنها یک واژه نیست. بسیج گنجینه ارزشمندی از شرف، انسانیت، اخلاق، ایثار، همکاری، خرد ورزی و شناخت فرصت ها و ظرفیت هاست، امروز کشور‌های منطقه با الگوگیری از تفکر بسیجی و برای استقلال و عزت خود در مقابل استکبار قد علم می‌کنند؛ لذا هفته‌ بسیج فرصتی برای زنده نگه داشتن ارزش‌ها، روحیه و معرفت بسیجی بین آحاد ملت، بویژه نسل جوان است.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای این شجره طیبه و امام راحل عظیم الشأن، فرا رسیدن هفته بسیج را به همه بسیجیان تبریک و تهنیت عرض نموده و آمادگی همه جانبه را برای حفاظت از دستاوردهای درخشان انقلاب اسلامی اعلام می دارم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها