در همایش بین‌المللی «حضرت زینب (س)، اسوه بانوان جبهه مقاومت اسلامی»؛

فرمانده دانشگاه جامع امام حسین: رژیم صهیونیستی توان مقابله با مردان جنگی را ندارد

سردار «حسنی آهنگر» عملیات طوفان‌الاقصی را تفسیر عملی آیات سوره «حشر» دانست و گفت: رژیم منحوس صهیونیستی چنان مستأصل شده که عملاً با مردان جنگی یارای مقابله ندارد و عملیات روانی و کودک‌کشی را به راه انداخته است.
کد خبر: ۶۳۲۰۳۵
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۶ - 20November 2023

سردار حسنی آهنگر: عملیات طوفان الاقصی، عملا تفسیر آیات سوره حشر بودبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار سرتیپ دوم پاسدار «محمدرضا حسنی آهنگر» فرمانده دانشگاه جامع امام حسین (ع) در همایش بین‌المللی «حضرت زینب (س)، اسوه بانوان جبهه مقاومت اسلامی» که در این دانشگاه برگزار شد، اظهار داشت: از برکات انقلاب اسلامی هویت دادن به زن ایرانی و اسلامی است؛ البته این یک نگاه سطحی و یک نگاه تاریخ عرفی است. اگر بخواهیم به انقلاب اسلامی نگاه عمیق‌تری داشته باشیم، عقبه این انقلاب از بعثت حضرت رسول (ص) و مکتب سیدالشهدا (ع) است.

سردار حسنی آهنگر افزود: عاملی که باعث زنده نگه‌داشتن کربلا شده، قیام حسینی و زینبی است. امروز زنان و مادران ما هستند که هم خودشان و هم فرزندانشان را به میدان جبهه مقاومت وارد می‌کنند.

فرمانده دانشگاه جامع امام حسین (ع) تصریح کرد: جنایاتی که امروز رژیم صهیونیستی در غزه انجام می‌دهد و عملیات طوفان‌الاقصی، عملاً تفسیر آیات سوره حشر بود که می‌گوید اگر دیوار را بشکنند و وارد حلقه دشمن شوند، یارای رویارویی با این مقاومت را ندارند.

وی خاطرنشان کرد: قدرت‌های خارجی و استکبار جهانی تصویری از رژیم صهیونیستی ساخته بودند و آن را قدرتمند نشان می‌دادند و اذعان می‌کردند سیستم‌های اطلاعاتی رژیم صهیونیستی آن‌قدر قوی است که هیچ اطلاعاتی از آن به بیرون درز پیدا نمی‌کند.

سردار حسنی آهنگر ادامه داد: اما امروز شاهد این هستیم که به تمام رادارهای‌شان نفوذ شده و سیستم‌های اطلاعاتی آن غافلگیر شده‌اند. امروز این رژیم منحوس چنان مستأصل شده که عملاً با مردان جنگی یارای مقابله ندارند و عملیات روانی و کودک‌کشی را به راه انداخته است.

فرمانده دانشگاه جامع امام حسین (ع) یکی دیگر از عوامل استیصال رژیم صهیونیستی را فرار آنان از شهرک‌ها دانست و گفت: ما باید بتوانیم از این غافلگیری و ترس آنان مقاله‌هایی را تدارک ببینیم و تصویر واقعی از جنایات این رژیم منحوس که نسبت به ۷۵ سال گذشته افزایش یافته است را در ذهن‌ها تبیین کنیم.

در ادامه این همایش از «زینب جابر» مبلغ سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی از عراق، «نظیره غلاب» از مراکش، «هدی الموسوی» خواهر شهید «سید عباس الموسوی» اولین شهید حزب‌الله لبنان، «زینب شریعتمدار»، «زهره یزدان‌پناه» نویسنده کتاب اینجا سوریه است و «زهرا امینی ارمکی» و فرزندان «شیخ زکزاکی» تجلیل و تقدیر شد.

همچنین حجت‌الاسلام «فرج‌الله هدایتی‌نیا» نویسنده کتاب الگوی سوم زن گزارشی از سیره زنان در زمان ظهور اسلام و دنیای امروزی ارائه کرد و به تجزیه و تحلیل آن براساس خطبه‌های نهج‌البلاغه حضرت امیر (ع) پرداخت.

انتهای پیام/ 118

نظر شما
پربیننده ها