در یادواره امنیت‌آوران بی‌نشان؛

جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه: حماس و جهاد اسلامی حقیقتی ماندگار هستند/ نیرو‌های مقاومت دشمن صهیونیستی را ذلیل و منکوب کرده‌اند

سردار فلاح‌زاده با بیان اینکه حماس و جهاد اسلامی یک تفکر حق و حقیقت بوده و ماندگار هستند، گفت: حق پیروز و ماندگار است و جبهه مقاومت و آزادی‌خواهان عالم انتقام همه شهدا و مردم مظلوم فلسطین را تا ظهور امام عصر (عج) از صهیونیست‌ها و قلدران تاریخ می‌گیرند.
کد خبر: ۶۳۱۸۳۰
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۵ - 19November 2023

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار سرتیپ پاسدار «محمدرضا فلاح‌زاده» جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه در  هفتمین یادواره امنیت‌آوران بی‌نشان که امروز (یکشنبه) در مجتمع غدیر برگزار شد، اظهار داشت: ما شرمسار شهدا و خانواده آن‌ها هستیم.

سردار فلاح‌زاده با بیان اینکه شهدا زنده هستند و نزد پروردگار روزی می‌خورند، ادامه داد: شهدا در سپاه اهل بیت (ع) و نائب امام عصر (عج) سازماندهی شدند  و در این مسیر به شهادت رسیدند.

جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه با بیان اینکه  امام راحل احیاگر اسلام ناب محمدی (ص) بود، افزود: جنگ اعتقادی دشمن علیه اسلام شروع شده و این نبرد از اول تا آخر ادامه دارد.

جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه: حماس و جهاد اسلامی یک تفکر حق و حقیقت بوده و ماندگار است/ نیرو‌های مقاومت دشمن صهیونیستی را ذلیل، خوار و منکوب کرده است

وی با بیان اینکه دشمنان اسلام پس از دوران دفاع مقدس سه جنگ را اطراف ایران راه‌اندازی و تروریست‌های تکفیری را تجهیز، سازماندهی و حمایت مالی و تسلیحاتی کردند، تصریح کرد:  دشمنان اسلام در ۷ استان عراق و  ۶۷ درصد جغرافیای سوریه تکفیری‌ها  را به جان اسلام انداختند، اما مجاهدان فی سبیل الله به صحنه آمدند و داعش را در عملیات‌های مختلف  به ذلت و خواری کشیدند؛ در  نهایت با  تدبیر حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) و فرماندهی حاج قاسم سلیمانی  آخرین دژ داعش (ابوکمال)  را نیز از چنگال تکفیری‌ها به تصرف درآوردند.

سردار فلاح‌زاده در ادامه همچنین به تحولات غزه اشاره کرد و با بیان اینکه امروز همه دشمنان در غزه مقابل اسلام قرار گرفتند، گفت: دشمنان اسلام  ۷۵ سال در فلسطین اشغالی ضمن خیانت، جنایت و خشونت، زنان و کودکان بی گناه را قتل عام کردند و ۷ میلیون نفر از این ملت مظلوم را بی خانمان  و آواره  دشت و بیابان‌های لبنان،   اردن،   سوریه و مصر و دیگر کشور‌های عربی  کردند.

جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه تصریح کرد: صهیونیست‌ها  در طول ۷۵ سال ظلم و جنایت در سرزمین‌های اشغالی، ۷ میلیون از مردم مطلوم و بی دفاع  را آواره کرده و بیش از ۱۵۰ هزار نفر از  فلسطینی‌ها را قتل عام کردند.

وی افزود: رژیم صهیونیستی پیش از عملیات طوفان الاقصی نیز، ۱۵۳ نفر از مردم مظلوم  غزه را قتل عام و مجروح کردند. آیا این  مردم مظلوم بی گناه و بی دفاع حق دفاع از خود را ندارند؟

سردار فلاح‌زاده تاکید کرد: نیرو‌های مقاومت همچون نبرد‌های گذشته یکبار دیگر همانند صاعقه بر رژیم صهیونیستی فرود آمدند و از دژ‌های فولادی، دیوار بتنی،   فنس‌های چند متری و کانال‌ها و دژ‌های ۳ متری و ۹ متری یورش بردند و دشمن صهیونیستی را ذلیل، خوار و منکوب ساختند.

جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه گفت: نیرو‌های مقاومت فلسطینی در عرصه راهبری هیمنه دشمن صهیونیستی را فرو ریختند و  در عرصه مدیریتی گنبد فکری دشمن را دچار اختلال و اضمحلال کردند و آمریکا ناچار شد مدیریت رژیم صهیونیستی را به عهده بگیرد.

وی با بیان اینکه نیرو‌های مقاومت توانستند سیستم اطلاعاتی دشمن را دچار فروپاشی کنند، تاکید کرد: نیرو‌های مقاومت توانستند  در عرصه امنیتی  دشمن را دچار اختلال جدی کنند  و در عرصه نظامی  ارتش صهیونیستی  را  شکست دادند.

سردار فلاح‌زاده با بیان اینکه دشمن صهیونیستی از روی ضعف و  استیصال مردم بی‌گناه فلسطینی را قتل عام می‌کند، افزود: دل و قلب همه آزادگان جهان از جنایات صهیونیست‌ها در غزه سراسر خون و چشم‌ها اشکبار است.

جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه با بیان اینکه جبهه مقاومت پرچم پیامبر (ص) را در عرصه خیبر بلند کرده است، یادآور شد: جبهه مقاومت دشمن را در عرصه  تاکتیکی و هجوم زمینی خار و ذلیل ساخته و چهار تک دشمن  را دفع و دو هجوم سراسری را صهیونیست‌ها را به شکست کشانده است.

وی افزود: دشمن پس از ۳۴ روز  هجوم سنگین،   بمباران ها،   آتشبار‌های توپخانه ها،   شلیک مستقیم تانک‌ها و نفربر‌ها در غزه دستاوردی نداشته  و نیرو‌های شجاع و غیور  مقاومت آن‌ها را خار و ذلیل ساخته است.

سردار فلاح‌زاده با بیان اینکه دشمن در عرصه راهبردی و تاکتیکی شکست خورده است، افزود: دشمن با مردم بی گناه و مظلوم غزه  جنگ می‌کند و جرات نبرد با گروه‌های مقاومت را ندارد.

جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه: حماس و جهاد اسلامی یک تفکر حق و حقیقت بوده و ماندگار است/ نیرو‌های مقاومت دشمن صهیونیستی را ذلیل، خوار و منکوب کرده است

وی خطاب به دشمن صهیونیستی با بیان اینکه همچنان که در خیبر شکست خوردید در این نبرد نیز شکست خواهید خورد، یادآور شد: مقاومت با تأسی از پیامبر (ص) و فرمانده دلاور سپاه اسلام علیه شما یورش برده و علی‌الدوام مشغول شکار تانک‌ها و به درک واصل کردن شما است.

جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه با بیان اینکه اسلام و مجاهدان فی سبیل الله پیروز هستند، تاکید کرد: حماس ماندگار و حق پیروز است و این باطل است که نابودشدنی است.

سردار فلاح‌زاده با تاکید بر اینکه حماس و جهاد اسلامی یک تفکر حق و حقیقت بوده و ماندگار است، خاطرنشان کرد: حق پیروز و ماندگار است و جبهه مقاومت و آزادی خواهان عالم  انتقام همه شهدا و  مردم مظلوم و بی‌گناه فلسطین  را تا ظهور امام عصر (عج) از صهیونیست‌ها و قلندران تاریخ می‌گیرند.

انتهای پیام/ 271

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار