مسئول دفتر امور اجتماعی و سیاسی حوزه‌های علمیه کشور:

رسالت روحانیون محافظت از احکام قرآن است

حجت‌الاسلام «رضازاده» با بیان اینکه رسالت روحانیون یاری دین خداوند و محافظت از احکام قرآن است، گفت: روحانیون با جهاد تبیین و باز کردن گره‌های ذهنی جوانان مانع از نفوذ القای یأس به جوانان شوند.
کد خبر: ۶۳۱۳۱۸
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۰ - 18November 2023

رسالت روحانیون محافظت از احکام قرآن استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، حجت‌الاسلام والمسلمین «محمدحسین رضازاده» مسئول دفتر امور اجتماعی و سیاسی حوزه‌های علمیه کشور امروز با در دیدار با روحانیون اهل سنت کردستان که با موضوع تبیین و تشریح حضور حداکثری مردم در انتخابات در مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور برگزار شد، اظهار داشت: امروز جمهوری اسلامی ایران سنگر دفاع از دین خداست و لذا باید در برابر هجمه‌ها از این امانت الهی محافظت کنیم.

وی افزود: یکی از مهمترین جلوه‌های حمایت از انقلاب اسلامی و نظام، حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی است که ایجاب می‌کند تا روحانیون با جهاد تبیین و باز کردن گره‌های ذهنی جوانان مانع از نفوذ القای یأس به جوانان شوند و ان‌شاء‌الله حماسه‌ای دیگر در اسفندماه رقم خواهد خورد.

حجت‌الاسلام رضازاده در این دیدار با اشاره با آیه شریفه (یَا أَیُّهَا الَّذِینَ آمَنُوا کُونُوا أَنْصَارَ اللَّهِ) از سوره مبارکه صف و آیات دیگری از قرآن کریم گفت: رسالت روحانیون یاری دین خداوند و محافظت از احکام قرآن است.

مسئول دفتر امور اجتماعی و سیاسی حوزه‌های علمیه کشور یادآور شد: در حال حاضر تمدن غرب و مستکبرین عالم در حال ضربه زدن به دین و بنیان‌های دینی مردم هستند و لازم است به دفاع از احکام قرآن و سنت پیامبر اکرم (ص) برخیزیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار