معاون استاندار مشهد تاکید کرد؛

ضرورت دشمن‌شناسی در جهاد تبیین

حجت الاسلام والمسلمین «گنابادی نژاد» گفت: در جهاد تبیین ضرورت دارد که دشمن‌شناسی در حد بالایی باشد. اینکه شما خواهران شهدا وقتی خبر شهادت برادران را شنیدید به‌خاطر اینکه دشمن سوءاستفاده نکند حتی اشک نریختید به این دلیل بود که دشمن احساس نکند شما سست شدید و دلتان لرزیده پس یعنی شما دشمن را شناختید.
کد خبر: ۶۳۱۳۰۹
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۹ - 18November 2023

در جهاد تبیین ضرورت دارد که دشمن شناسی در حد بالایی باشدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از زاهدان، حجت الاسلام والمسلمین «حجت گنابادی نژاد» معاون استاندار مشهد در کارگاه جهاد تبیین ویژه خواهران شهدای سیستان و بلوچستان و سراسر کشور اظهار داشت: در جهاد تبیین ضرورت دارد که دشمن‌شناسی در حد بالایی باشد. اینکه شما خواهران شهدا وقتی خبر شهادت برادران را شنیدید به خاطر اینکه دشمن سوءاستفاده نکنه حتی اشک نریختید به این دلیل بود که دشمن احساس نکند شما سست شدید و دلتان لرزیده پس یعنی شما دشمن را شناختید.

گنابادی نژاد گفت: برادران شما در مقابل دشمن ایستادند و شما نیز نباید از دشمن غافل باشید و دشمن فقط دشمن نظامی نیست، دشمن الان در فضای مجازی در دانشگاه ها در ارتباطات اجتماعی و در تمام زندگی در حال نفوذ است.

وی ادامه داد: جلوگیری فرزندآوری و همچنین گسترش فضای مستهجن در جامعه از جمله اهداف دشمن است. همان‌طور که برادران شما در مقابل دشمن ایستادند شما هم الان مسئول هستید که مقابل دشمن بایستید شما الان باید در میدان‌ها تاثیرگذاری باشید اگر این گردهمایی برگزار شده در مشهد مقدس به خاطر این هست که با امام خودتان تجدید عهد داشته باشید. شما باید با امام رضا عهد ببندید که میخواهید پای جای پای برادران خودتان بگذارید و در میدان های فرهنگی استوار قدم بردارید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها