نشست شورای هم اندیشی و هم افزایی بانوان نخبه و فعال اجتماعی شهرستان زاهدان

شست شورای هم اندیشی و هم افزایی بانوان نخبه و فعال اجتماعی شهرستان زاهدان با همکاری امور بانوان و خانواده استانداری با هدف شناسایی آسیب ها و تهدیدات در حوزه زنان و برنامه ریزی در جهت احصاء مشکلات در محل کانون بسیج جامعه زنان زاهدان برگزار شد.
کد خبر: ۶۳۱۲۰۹
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۸ - 17November 2023
نشست شورای هم اندیشی و هم افزایی بانوان نخبه و فعال اجتماعی شهرستان زاهدانبه گزارش دفاع‌پرس از زاهدان، نشست شورای هم اندیشی و هم افزایی بانوان نخبه و فعال اجتماعی شهرستان زاهدان با همکاری امور بانوان و خانواده استانداری با هدف شناسایی آسیب ها و تهدیدات در حوزه زنان و برنامه ریزی در جهت احصاء مشکلات در محل کانون بسیج جامعه زنان زاهدان برگزار شد.
 
مرضیه نژاد بندانی، مدیر بسیج جامعه زنان ناحیه ویژه سپاه شهرستان زاهدان گفت: اظهار داشت در عصر کنونی فراوانی آسیب ها و تهدیدها به حدی است که اقدامات فردی و پراکنده سازمانها و نهاد ها در جهت کاهش این موضوعات جوابگو نخواهد بود.
 
نژاد بندانی بیان داشت: برای اثر بخشی و نتیجه درست و کاربردی باید مسائل را بصورت منسجم شناسایی و با برنامه ریزی اصولی و مناسب ، اقدامات موثری را رقم زد.باتوجه به ظرفیت های بانوان شهر زاهدان، نخبگان و فعالین اجتماعی که اقدامات موثری در جهت حل مسائل مختلف بانوان دارند باید این اهداف و ظرفیت ها درکنار هم جمع و با هم افزایی همه ارگانها موضوعات پیگیری تا شاهد نتیجه بهتر و اثر گذاری بیشتری در این حوزه باشیم.
 
وی در پایان خاطر نشان کرد: جلسات این شورا به صورت مستمر و مداوم با طرح موضوعات مختلف در محل بسیج جامعه زنان ناحیه ویژه سپاه شهرستان زاهدان بصورت فصلی برگزار خواهد شد.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها