امام جمعه شاهرود:

ملت مسلمان از تمامی مسلمنان و آزادی‌خواهان جهان حمایت می‌کند

حجت‌الاسلام «امینی» گفت: ملت مسلمان ایران همانند چهار دهه گذشته از تمامی مسلمنان و آزادی‌خواهان جهان به هر روش ممکن که مصلحت باشد از مقاومت در مقابل مستکبران به ویژه مردم مظلوم فلسطین در غزه حمایت می‌کند.
کد خبر: ۶۳۱۱۸۸
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۹ - 17November 2023

به گزارش دفاع‌پرس از سمنان، حجت‌الاسلام «عباس امینی» امام (جمعه شاهرود) در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شاهرود در حسینیه اعظم مدرسه قلعه این شهر، اظهار داشت: ملت مسلمان ایران همانند چهار دهه گذشته از تمامی مسلمنان و آزادیخواهان جهان به هر روش ممکن که مصلحت باشد از مقاومت در مقابل مستکبران به ویژه مردم مظلوم فلسطین در غزه حمایت می‌کند.

وی با بیان اینکه کارشناسان جنگ در رژیم صهیونیستی، طولانی‌تر شدن جنگ را به نفع این رژیم غاصب نمی‌دانند، ابراز کرد: هرچند این رژیم جعلی نسبت به کشتار فجیع بسیاری از کودکان و مظلومان در غزه اقدام کرد اما پیروزی و برکت‌های مادی و معنوی آن برای مقاومت خواهد بود.

امام جمعه شاهرود گفت: حامیان رژیم اشعالگر قدس در چند وقت اخیر بیش از 500 هزار میلیارد دلار برای از بین بردن مقاومت در منطقه هزینه کردند اما باید بدانند که اگر دولت‌های فهیمی در منطقه جایگزین نیروهای کوچک مقاومت شوند دیگر جایی برای اسراییل و آمریکا نخواهد ماند.

امینی با اشاره به سالروز ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار گفت: این بانوی نمونه اسلام بهترین الگوی صبر، حجاب، ایستادگی و در سختی‌ها و پرستاری از بازماندگان نهضت عاشورا و امام زمان خود برای تمامی دوران‌ها است.

امام جمعه شاهرود در بخش دیگری از سخنانش به انتخابات ۱۱ اسفند امسال اشاره کرد و رقابت سالم و عادلانه را پس از تایید صلاحیت‌ها خواستار شد.

وی از نامزدهایی که تایید صلاحیت نهایی را پشت سر خواهند گذاشت خواست برای مشارکت بالای مردم، رقابت سالم و خدمت‌رسانی به مردم را بیش از پیش مدنظر داشته باشند.

امینی، کمک به سیل‌زدگان اخیر منطقه کالپوش به ویژه شهر رضوان در این بخش استان سمنان را برای تسریع در بازسازی زیرساخت‌ها و ساختمان‌های نیازمند بهسازی از آبگرفتگی از جمله ضرورت‌های مردم در این منطقه برشمرد.

وی تاکید کرد: مردم شاهرود همانند همیشه و در هر زمان لازم در صحنه حضور دارند و در کمک‌رسانی به مردم سیل‌زده کالپوش از سایر مناطق کشور پیشی خواهند گرفت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها