فرمانده انتظامی مرکزی مطرح کرد؛

شهادت سند افتخار پلیس در حفظ دستاورد‌های نظام است

سردار رفیعی‌کیا گفت: شهادت سند افتخار پلیس در حفظ دستاورد‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی و تأمین امنیت مردم است.
کد خبر: ۶۳۱۱۳۸
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۴ - 17November 2023

جامعه روحانیت عاملان اصلی نشر دین و صدور انقلاب اسلامی در جهان هستند

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اراک، سردار «هادی رفیعی‌کیا» فرمانده انتظامی استان مرکزی در جمع مسئولان نمایندگی جامعه المصطفی در استان مرکزی واحد آشتیان، اظهار داشت: جامعه روحانیت در تحقق راهبرد‌های جهاد تبیین نقش کلیدی دارند و باید قدردان جهاد مقدس روحانیت در سطح جامعه باشیم.

وی افزود: روحانیون بزرگ و تأثیرگذار جهان اسلام همچون «سید حسن نصرالله» به‌عنوان وزنه ارزشمند در جهان اسلام هستند و این سید مجاهد تربیت شده و پرورش یافته جامعه المصطفی است.

فرمانده انتظامی استان مرکزی به تأثیر نقش روحانیون عقیدتی سیاسی در پرورش روحیه دینی و مذهبی کارکنان انتظامی اشاره و افزود: همه ما باید قدردان جهاد مقدس روحانیت در تبیین و بصیرت افزایی در تمام سطوح جامعه باشیم.

وی گفت: روحانیون به عنوان قشر فرهیخته جامعه، عامل اصلی نشر دین و صدور انقلاب اسلامی در سراسر جهان به شمار می‌روند و این قشر ارزشمند، با بصیرت و آگاهی با ارتقای علم روز همواره در خدمت اسلام و انقلاب هستند.

سردار رفیعی کیا با اشاره به نقش کلیدی روحانیت در تحقق راهبرد‌های جهاد تبیین و همپوشانی رسالت آن‌ها با پلیس در اجرای فریضه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه گفت: شهادت سند افتخار پلیس در حفظ دستاورد‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی و تأمین امنیت مردم است.

وی تاکید کرد: شهدای عرصه نظم و امنیت به ویژه ۵۷ شهید امسال را مستندی بر درستی مسیر حرکت پلیس در تحقق اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند که این مهم جهاد تبیین است که تثبیت نظام مقدس را به دنبال دارد.

فرمانده فراجا استان با اشاره به جایگاه بالای پلیس در بین مردم در نظر سنجی‌های صورت گرفته در سطح جامعه تصریح کرد: مفتخریم که در لباس مقدس سربازی نظام باعث ارتقاء رضایت شهروندان و تحقق امنیت پایدار در جامعه هستیم.

مدیر نمایندگی جامعه المصطفی واحد آشتیان در استان مرکزی نیز اظهار کرد: فراجا مجموعه‌ای فعال، پرتلاش، مردمی، جامعه محور و افتخار نظام اسلامی است.

حجت‌الاسلام «مجدالدین مدرس زاده برزگی» گفت: جانفشانی‌های سبز پوشان خدوم انتظامی که به صورت شبانه روزی به امت اسلامی خدمت‌رسانی می‌کنند، مایه مباهات و قابل تقدیر است.

وی افزود: مردم از مجموعه انتظامی رضایتمندی دارند و امنیت مثال زدنی در کشور، مرهون از خود گذشتگی و ایثار کارکنان انتظامی است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها