در نشستی؛

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان رضوی: منطق گرامیداشت مناسبت‌های ملی دفاع مقدس و مقاومت، تقویت روحیه استکبارستیزی است

سردار یوسفعلی‌زاده گفت: در گرامیداشت مناسبت‌های ملی دفاع مقدس و مقاومت که شامل ۴۳ مناسبت است منطق ایستادگی در برابر زیاده‌خواهی‌های دشمنان دنبال می‌شود و بر این حقیقت تاکید دارد که جمهوری اسلامی مروج، حامی و مدافع این فرهنگ است و خواهد بود.
کد خبر: ۶۳۱۰۷۰
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۳ - 16November 2023

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان رضوی: منطق گرامیداشت مناسبت‌های ملی دفاع مقدس و مقاومت، تقویت روحیه استکبارستیزی استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مشهد، نشست شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس شهرستان سبزوار به ریاست «حسین ابراهیمی کردیانی» فرماندار این شهرستان و با حضور سردار سرتیپ دوم پاسدار «حسینعلی یوسفعلی‌زاده» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خرسان رضوی و سایر اعضا در فرمانداری سبزوار برگزار شد.

سردار یوسفعلی‌زاده در این نشست با اشاره به جنایات وحشیانه اسرائیل اظهار داشت: تحولات اخیر فلسطین و غزه و حوادثی که جریان دارد دارای دو وجه است. یک وجه ایثار، حسینی عمل کردن و مومنانه پای آرمان ایستادن مردم بی‌دفاع آن سرزمین و وجه دیگر آن جنایات و حملات ددمنشانه اشغالگران صهیونیست است.

وی افزود: با گذشت ۴۰ روز از عملیات طوفان‌الاقصی صهیونیست‌ها شکست سختی و به تعبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی شکست غیرقابل ترمیمی را متحمل شدند که این شکست هر روز امتداد دارد و ابعاد گسترده‌تری پیدا می‌کند. اگر در روز‌های نخست این شکست در حوزه اطلاعاتی و عملیاتی بود، اما این روز‌ها به دلیل افشاگری که نسبت به جنایات رژیم جعلی اسرائیل صورت گرفته ابعاد عملیات روانی و رسانه‌ای نیز به آن افزوده شده است.

این مسئول خاطرنشان کرد: امروز مردم دنیا با فلسطین و مردم بی‌دفاع غزه همراه شده و با آن‌ها همنوایی می‌کنند که این همراهی برای صهیونیست‌ها شکستی غیرقابل جبران است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی یادآور شد: در قضیه فلسیطن، جمهوری اسلامی به آرمان فلسطین و آزادی قدس شریف اعتقاد دارد و مقاومت را تنها راهبرد کارآمد در نابودی اسرائیل و احقاق حق مردم مظلوم فلسطین می‌داند.

یوسفعلی‌زاده در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ضرورت ترویج فرهنگ جهاد، مقاومت و شهادت، بیان داشت: در گرامیداشت مناسبت‌های ملی دفاع مقدس و مقاومت که شامل ۴۳ مناسبت است منطق ایستادگی در برابر زیاده‌خواهی‌های دشمنان دنبال می‌شود و بر این حقیقت تاکید دارد که جمهوری اسلامی مروج، حامی و مدافع این فرهنگ است و خواهد بود.

وی با تاکید بر اینکه دستگاه‌ها و ساختار‌های شهرستان سبزوار باید از دفتر نمایندگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس این شهرستان حمایت و پشتیبانی کنند، گفت: شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، ستاد گرامیداشت مناسبت٬‌های ملی دفاع مقدس و مقاومت و هیئت امنای شهدای گمنام ساختار‌هایی هستند که با کمک آن‌ها و اجرای برنامه‌های متنوع ارزش‌های دفاع مقدس و مقاومت نشر پیدا می‌کنند.

این مسئول در ادامه با بیان اینکه در ایام فاطمیه شهرستان سبزوار میزبان شهدای گمنام خواهد بود، ابراز داشت: برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر مراسم استقبال، وداع، تشییع و تدفین شهدای گمنام باید ستاد تشییع شهدا با محوریت فرماندار شهرستان تشکیل شود و با هم‌افزایی و مشارکت دستگاه‌ها و تشکل‌ها برای تحقق این مهم گام برداشت.

در این مراسم ضمن قدردانی از سرهنگ «پیری» سرپرست دفتر نمایندگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس شهرستان سبزوار، «حسین مولوی‌نسب» به عنوان مسئول این دفتر معرفی شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار