دیدار مدیر فروشگاه‌های اتکا استان سیستان و بلوچستان با فرماندار شهرستان دشتیاری

«احمد خونیکی» مدیر فروشگاه‌های اتکا استان سیستان و بلوچستان با «محمدعلی رأفت» فرماندار شهرستان دشتیاری با هدف راه‌اندازی فروشگاه در این شهرستان دیدار و گفتگو کرد.
کد خبر: ۶۳۱۰۲۸
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۵ - 18November 2023

دیدار مدیر فروشگاه‌های اتکا استان سیستان و بلوچستان با فرماندار شهرستان دشتیاریبه گزارش دفاع‌پرس از زاهدان، «احمد خونیکی» مدیر فروشگاه‌های اتکا استان سیستان و بلوچستان با «محمدعلی رأفت» فرماندار شهرستان دشتیاری با هدف راه‌اندازی فروشگاه در این شهرستان دیدار و گفت‌وگو کرد.

در ابتدای این دیدار «احمد خونیکی»، به تشریح مجموعه اقدامات سازمان و شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای اتکا، به جهت ارتقاء معیشت جامعه هدف پرداخت و عنوان داشت: سازمان اتکا با در اختیار داشتن کارخانجات و شرکت‌های تولیدی و خدماتی مختلف از جمله: تولید روغن، قند و شکر، ماهی، میگو و..‌. همواره در بحران‌ها و تکانه‌های اقتصادی به کمک دولت و فرمانداران محترم آمده است.

وی افزود: در شهرستان دشتیاری در همین سال و همزمان با ایام محرم در مرز ریمدان اقلام و مواد غذایی مورد نیاز جهت پذیرایی از زوار پاکستانی از طریق فروشگاه‌های اتکا استان تامین شد.

مدیر فروشگاه‌های استان سیستان و بلوچستان، در بخش پایانی سخنان خود، خواستار واگذاری ملک جهت افتتاح فروشگاه باهدف خدمات‌رسانی بهتر به عموم مشتریان، در شهرستان دشتیاری شد.

محمدعلی رأفت فرماندار شهرستان دشتیاری نیز ضمن تقدیر و تشکر از اقدامات فروشگاه‌های اتکا، بخصوص تامین بموقع کالا جهت تغذیه زوار اباعبدالله‌الحسین(ع) ابراز داشت: شهرستان دشتیاری با وجود هم‌مرز بودن با کشور پاکستان و دارا بودن مرز دریایی ظرفیت‌های مناسبی برای سرمایه‌گذاری سازمان اتکا دارد که می‌تواند مشکلات و کمبودهای این شهرستان در بخش اقلام اساسی و پروتئینی را تا حدود زیادی کاهش داد.

این مقام مسئول، در پایان ملکی به متراژ ۳۵۰ متر مربع را جهت ایجاد فروشگاه معرفی و آمادگی خود جهت هرگونه همکاری در زمینه‌های مختلف را اعلام کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار