با صدور پیامی صورت گرفت؛

فرمانده قرارگاه جنوب غرب نزاجا: سوسنگرد پایتخت غیرت، مقاومت و ایستادگی است

امیر بیدادی با صدور پیامی به مناسبت سالروز عملیات غرورآفرین آزادسازی سوسنگرد قهرمان این مناسبت ارزشی را گرامی داشت.
کد خبر: ۶۳۰۹۵۹
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۸ - 16November 2023

فرمانده قرارگاه جنوب غرب نزاجا: سوسنگرد پایتخت غیرت، مقاومت و ایستادگی استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، امیر «حمزه بیدادی» فرمانده قرارگاه جنوب غرب نزاجا امروز با صدور پیامی به مناسبت سالروز عملیات غرورآفرین آزادسازی سوسنگرد قهرمان این مناسبت ارزشی را گرامی داشت.

در متن این پیام آمده است؛

26 آبان، حماسه بزرگ آزادسازی سوسنگرد پایتخت غیرت، مقاومت و ایستادگی یکی از افتخارات به جا مانده از رزمندگان اسلام است که پس از فرمان تاریخی حضرت امام (ره) مبنی بر اینکه «سوسنگرد باید تا فردا آزاد شود»، محقق شد.

این عملیات با همت و همدلی رزمندگان جان بر کف و شجاع ارتش، سپاه و ستاد جنگ‌های نامنظم و عشایر غیور و مردم مومن به ثمر نشست که منشأ این همدلی حضور امام خامنه‌ای (مدظله العالی) به عنوان نماینده امام خمینی (ره) در شورای عالی دفاع بود.

این عملیات علاوه بر مقاومت رزمندگان اسلام در نیروهای مسلح و مردمی و ستاد جنگ‌های نامنظم در سوسنگرد نقش بی بدیل و تعیین کننده دلیر مردان لشکر۹۲ زرهی به ویژه تی۲ آن لشکر با پشتیبانی خلبانان تیزپرواز نیروی هوایی، موشک‌های پدافند و همراهی پاسداران غیور سپاه خوزستان را به ثبت رساند.

در پایان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام عزیز، شهدا و ایثارگران و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس، ارتش جمهوری اسلامی ایران به خصوص یگان‌های قرارگاه منطقه جنوب غرب نزاجا تحت فرامین هوشمندانه سلسه مراتب فرماندهی، امیدواریم که همچون گذشته و تا همیشه دشمنان را در نیل به اهداف شوم‌شان ناکام گذاشته و پرچم مقدس کشور عزیزمان را بر قله‌های عزت، استقلال واقتدار برافراشته نگه داریم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها