نماینده ولی فقیه در مازندران:

نقش مردم مازندران در بازسازی سوسنگرد/ مقاومت و فداکاری مردم غزه با تأسی از دفاع مقدس رقم خورده است

آیت‌الله «محمدی لائینی» با بیان اینکه روحیه مردم غزه و مقاومت و فداکاری آن‌ها با تأسی از دفاع مقدس رقم خورده است، گفت: اگر این روحیه نبود، جریان فلسطین نابود می‌شد و اسرائیل غاصب تمام منطقه را می‌گرفت؛ این روحیه دفاع مقدسی غزه را نجات داد.
کد خبر: ۶۳۰۸۶۰
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۹ - 15November 2023

مردم مازندران افتخار بازسازی شهر سوسنگرد را به نام خود ثبت کردندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، آیت الله «محمدباقر محمدی لائینی» نماینده ولی فقیه در مازندران در آئین تجدید بیعت فرماندهان، مدیران دستگاه‌های اجرایی و پیشکسوتان جهاد و شهادت با نماینده ولی فقیه در استان مازندران که امروز به مناسبت گرامی‌داشت حماسه آزادسازی و بازسازی سوسنگرد برگزار شد، با تقدیر از روایتگری جمعی از مجاهدان و یک بانوی ایثارگر در این مراسم اظهار داشت: حضور یک خانم در آن شرایط با جرأت انقلابی که در کانون خطر و کانون اصلی جنگ در خط مقدم و محل درگیری در سوسنگرد، اهواز و خوزستان داشت، نشان از روحیه عنایت خدا و موهبت الهی است.

وی با بیان اینکه در فتح سوسنگرد غیر مازندرانی‌ها نیز حضور داشتند و مازندرانی‌ها افتخار بازسازی این شهر جنگ‌زده را پیدا کردند، یاد آیت الله روحانی نماینده فقید حضرت امام راحل و مبارزان و مجاهدان سوسنگرد به ویژه شهید چمران و رهبر معظم انقلاب اسلامی نماینده امام (ره) در شورای عالی دفاع را گرامی داشت.  

آیت الله محمدی لائینی با اشاره به تنگناها، مشکلات و تحریم‌هایی که جریان نفاق، لیبرال‌ها و بنی‌صدر علیه جبهه خودی‌ها ایجاد می‌کردند، گفت: اگر تلاش شهید چمران و رهبر معظم انقلاب اسلامی و دستور حضرت امام (ره) نبود، جریانی به اسم فتح سوسنگرد اتفاق نمی‌افتاد.

امام جمعه ساری متذکر شد: با وجود دشمن خارجی که دنیای استکبار حمایتش می‌کرد و در درون نیز ستون پنجم، منافقین، جاسوسان و عوامل و عمالشان و دولت لیبرال حامی جریان استکبار در مقابل رزمندگانی که دست خالی بودند، قرار داشتند، عشق به امام جبهه‌ها را فتح کرد. شما این عشق و شور انقلابی را رزمندگان به دنیا صادر کردید و این دستاوردتان به شمار می‌آید.

وی با بیان اینکه روحیه مردم غزه و مقاومت و فداکاری آن‌ها با تأسی از دفاع مقدس رقم خورده است، تصریح کرد: اگر این روحیه نبود، جریان فلسطین نابود می‌شد و اسرائیل غاصب تمام منطقه را می‌گرفت؛ این روحیه دفاع مقدسی غزه را نجات داد.

نماینده ولی‌فقیه در مازندران با بیان اینکه این ملت، امید، شهامت ایستادن در مقابل استکبار و ظالم و خم به ابرو نیاوردن و تسلیم نشدن را به مظلومان جهان داد و دشمن از این‌ها می‌ترسد، بیان کرد: اگر در راه و خط شهدا و مروج خون شهدا و حافظ دستاورد‌های آن‌ها باشیم در زمره شهدا قرار داریم و باید قدر نظام و جمهوری اسلامی و مقاومت را بدانیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار