عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام:

بانو «دباغ» نمونه کامل یک زن انقلابی است

«آقامحمدی» گفت: خانم دباغ از رزمندگان دفاع مقدس و نمونه‌ی کامل زن در دوران انقلاب اسلامی و بعد از انقلاب بود که توانست با تلاش و کوشش، یک شخصیت الگو در جامعه باشد.
کد خبر: ۶۳۰۸۵۵
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۴ - 15November 2023

بانو «دباغ» نمونه کامل یک زن انقلابی استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، «علی آقامحمدی» عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام امروز (چهارشنبه) در مراسم گرامیداشت حاجیه خانم «مرضیه حدیدچی» بانو دباغ، اظهار داشت: زن محور جامعه است و خداوند متعال شرافت فاطمه (س) گونه بودن را به زنان اعطاء نموده است.

وی با بیان اینکه بانو دباغ دختری لایق برای پدر و مادر، همسری قابل برای شوهر و مادری نمونه برای هشت فرزند خود بود، افزود: خانم دباغ از رزمندگان دفاع مقدس و نمونه‌ی کامل زن در دوران انقلاب اسلامی و بعد از انقلاب بود که توانست با تلاش و کوشش، یک شخصیت الگو در جامعه باشد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت تاکید کرد: این بانوی بزرگوار باید به جامعه معرفی شود، ایشان علاوه بر مدیریت منزل و نگهداری از چندین فرزند، نماینده مجلس بود و در سخت‌ترین شرایط زندگی را به خوبی مدیریت می‌کرد.

وی متذکر شد: شجاعت این شخصیت بزرگ کمتر از مردان نبود و ایشان برای همراهی حضرت امام خمینی (ره) به نجف رفته و با ایشان به عنوان محافظ نیز راهی پاریس شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار