رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی:

اجتماع مردمی حمایت از کودکان مظلوم غزه در خراسان جنوبی برگزار می‌شود

حجت‌الاسلام «مشرفی» گفت: به دلیل شرایط خاص و مطالبات گسترده مردمی ستاد قدس و انتفاضه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، برگزاری اجتماع مردمی در حمایت از کودکان مظلوم غزه در خراسان جنوبی برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۶۳۰۸۰۸
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۷ - 15November 2023

اجتماع مردمی حمایت از کودکان مظلوم غزه در خراسان جنوبی برگزار می‌شودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بیرجند، حجت‌الاسلام «محسن مشرفی» رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی امروز (چهارشنبه) در جلسه برنامه‌ریزی  مراسم حمایت از کودکان مظلوم غزه، اظهار داشت: جنایات غرب وحشی به جلوداری رژیم پلید صهیونیستی و صحنه گردانی آشکار آمریکای جنایتکار استمرار پیدا کرده است.

وی بیان داشت: متأسفانه هر روز جهانیان شاهد صحنه‌های بسیار فجیع و دردناک علیه مردم مظلوم غزه، زنان، کودکان و بیماران و نیروی امدادی خدمات‌رسان و قطع آب، برق، انرژی و غذا در سراسر غزه هستند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی افزود: در تمام نقاط جهان حرکت‌های بین‌المللی در محکومیت جنایات  رژیم خون‌آشام صهیونیستی شکل گرفته و رو به گسترش است و در اقصی نقاط جهان شاهد برپایی راهپیمایی و تجمعات گسترده هستیم.

حجت‌الاسلام مشرفی در اهمیت و ارزش حرکت‌های خودجوش مردمی در کشورهای غربی، تبیین کرد: در کشور ما از اول انقلاب بستر برای راهپیمایی و تجمعات  فراهم بوده و این نوع ابراز احساسات و همدردی با مظلومین بین مردم و مسئولان نهادینه شده و یک ارزش و کار مثبت اجتماعی و قانونی محسوب می‌شود.

وی ادامه داد: ارزش حرکت‌های مردمی در غرب از این جهت است که در کشورهایی مانند آمریکا، انگلیس، آلمان و غیره تجمعات اعتراضی با وجود اعلام ممنوعیت و مانع‌تراشی با شرایط تعقیب و گریز و منع نیروهای امنیتی و محرومیت از شغل، در حال برگزاری است که نویددهنده موج بیداری جهانی در شناخت چهره پلید غرب وحشی و رژیم کودک‌کش صهیونیستی و مبارزه با ظلم فاحش سران غربی است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی گفت: چنان چه همه مردم دنیا شاهد هستند سران کشورهای غربی و رژیم تروریست صهیونیستی دیگر به‌طور کامل پرده‌های تزویر و روپوش حقوق بشر را کنارزده و عمق بیگانگی از قانون، بیگانگی از عواطف انسانی و نهایت قساوت قلب خود را جلوی چشم جهانیان به نمایش گذاشته‌اند و تنها گزینه در مقابل آنان مقاومت و حمایت کامل از جبهه حق تا پیروزی نهایی است.

حجت‌الاسلام مشرفی افزود: به دلیل شرایط خاص و مطالبات گسترده مردمی ستاد قدس و انتفاضه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، برگزاری اجتماع مردمی در حمایت از کودکان مظلوم غزه در روز شنبه 27 آبان همزمان با سایر کشورها در خراسان جنوبی نیز برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار