فرمانده گروه پدافندی بلال تبریز:

امروز در حوزه هوا فضا جهش‌های فوق العاده‌ای داشته‌ایم

سردار «سیفی» گفت: امام راحل (ره) فلسفه قدرت را جابجا و آن را مردمی کردند و علی‌رغم همه دشمنی‎ها، امروز در تولید حوزه هوا فضا جهش‌های فوق‎العاده‌ای داشته‌ایم.
کد خبر: ۶۳۰۷۵۱
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۵ - 15November 2023

امروز در تولید علم هوا فضا جهش‌های فوق العاده داشته ایمبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، سردار «مرتضی سیفی» فرمانده گروه پدافندی بلال تبریز در دومین سالگرد شهدای هوافضا بیجار شهدا را مظهر قدرت ایران دانست و اظهار داشت: امام راحل (ره) فلسفه و هندسه قدرت را جابجا و آن را مردمی کردند و علی رغم همه دشمنی ها، امروز در حوزه هوا فضا و خودکفایی جهش‌های فوق العاده داشته‌ایم.

وی ایستادگی نیرو‌های خدوم هوافضا را موجبات دلگرمی و آرامش ملت عنوان کرد و گفت: آنچه که حسن طهرانی مقدم، پدر موشکی ایران را از بقیه متمایز میکند، عملکرد او در در سختترین انتخاب ها، مدیریت یگان و نیز انجام مسوولیت در شرایط حساس بود، شهدای هوافضای بیجار هم در یگان خدمتی نخبه و ذهنی خلاق داشتند.

سردار سیفی ادامه داد: ما هنوز در جنگ و در کنار شهدا زندگی میکنیم؛ هنوز هم دفتر و تاریخ جنگ را نبسته ایم و از بدی‌ها و خوبی‌های جنگ حرف میزنیم و یکی از دلایل آن هم تشییع با شکوه شهدای غواص و مدافعین حرم است.

فرمانده گروه پدافندی بلال تبریز از آمادگی برای مقابله با دشمنان خبر داد و یادآور شد: محور مقاومت تا نابودی اسرائیل و ظهور منجی بشریت حضرت مهدی موعود (عج) ادامه دارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار