جانشین قرارگاه محرومیت زدایی نیروی زمینی سپاه پاسداران:

نگاه جمهوری اسلامی خدمت به مردم است

سردار «حسن زاده» با بیان اینکه قطعا نگاه جمهوری اسلامی خدمت به مردم است و گفت: مردم استان کردستان خدمت‌ به کشور را در همه برهه‌ها از خودشان نشان داده‌اند.
کد خبر: ۶۳۰۷۳۲
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۱ - 15November 2023

نگاه جمهوری اسلامی خدمت به مردم استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، سردار «مجید حسن‌زاده» جانشین قرارگاه محرومیت زدایی نیروی زمینی سپاه پاسداران در همایش تجلیل از دامداران و عشایر استان کردستان که در مجتمع فجر این شهر برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه عشایر برکت و ذخایر این انقلاب هستند، اظهار داشت: مردم استان کردستان خدمت‌گذاری به کشور را در همه برهه‌ها از خودشان نشان داده‌اند.

وی امنیت پایدار در این منطقه را مثال‌زدنی عنوان کرد و افزود: کردستان در همه جنبه‌های عمرانی و غیر عمرانی پیشرفت کرده است. امروز در سطح کشور و در حوزه رفع محرومیت‌زدایی کار‌های بسیاری انجام شده است که استان کردستان از این امر مستثنی نبوده و این ثمره شیرین خدمت‌گذاری است.

جانشین قرارگاه محرومیت زدایی نیروی زمینی سپاه پاسداران بر رفع مشکلات عشایر تاکید کرد و گفت: برنامه‌ریزی و بازاریابی برای تولیدات عشایری از طریق تشکیل تعاونی‌های عشایری سبب جلوگیری از دلال‌بازی و بازاریابی به موقع می‌شود.

سردار حسن زاده به اقدامات سپاه در حوزه‌های مختلف اشاره و تصریح کرد: سپاه در سراسر کشور کار‌های ارزشمندی انجام داده و تمام دغدغه‌مان این است که همه خدمات را در مناطق دورافتاده و صعب‌العبور با نگاه یکسان انجام دهیم.

وی با بیان اینکه تامین و ارتقای امنیت پایدار و اجرای پروژه‌های محرومیت‌زدایی، عمرانی و غیرعمرانی جزو برنامه‌های اولویت‌دار سپاه است، خاطر نشان کرد: قطعا نگاه جمهوری اسلامی خدمت به مردم است، گرچه با مشکلاتی در کشور مواجه هستیم، اما با همکاری یکدیگر می‌توانیم موانع پیش‌رو را برداریم.

جانشین قرارگاه منطقه‌ای ثامن الائمه (ع) نیروی زمینی سپاه پاسداران در ادامه ضمن محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی یادآور شد: همه مجاهدت‌های جبهه مقاومت را باید پاس بداریم چراکه همه عزت‌ها و سربلندی‌ها در سایه ایثار و مجاهدت‌های این عزیزان صورت گرفته است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار