مادر شهیدان «اشرف‌زاده» به فرزندان شهیدش پیوست

مادر شهیدان «حسن و غلامرضا اشرف‌زاده» از استان یزد دعوت حق را لبیک گفت و به فرزندان شهیدش پیوست.
کد خبر: ۶۳۰۶۷۷
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۴ - 15November 2023

مادر شهیدان «اشرف زاده» به فرزندان شهیدش پیوستبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، «فاطمه لوک‌زاده» مادر شهیدان والامقام «حسن و غلامرضا اشرف زاده» پس از تحمل سال‌ها فراق فرزندان براثر کهولت سن و بیماری، دعوت حق را لبیک گفت و به فرزندان شهیدش پیوست.

پیکر این بانوی فداکار روز گذشته (سه‌شنبه) روی دستان مردم ولایتمدار دارالعباده یزد تشییع و در جوار فرزندان شهیدش در گلزار شهدای کوچه بیوک به خاک سپرده شد.

شهید حسن اشرف‌زاده متولد ۲۲ مرداد ۱۳۴۳ در تهران است که پس از سپری کردن تحصیلات ابتدایی جذب بازار کار شد و با آغاز جنگ تحمیلی به عنوان بسیجی در جبهه حضور یافت و سرانجام ۲۰ دی ۱۳۶۵ در جریان عملیات کربلای ۵ در شلمچه براثر اصابت ترکش به سر، پا و دست به شهادت رسید.

برادرش غلامرضا هم که متولد اول اسفند ۱۳۴۸ بود با لبیک به ندای رهبر فرزانه انقلاب اسلامی به عنوان پاسدار رهسپار جبهه نبرد حق علیه باطل شد و دهم فروردین ۱۳۶۷ در جریان عملیات بیت المقدس ۴ در شاخ شمیران با سمت تک تیرانداز به فیض شهادت نائل آمد و پیکر مطهرش مدت‌ها در منطقه به امانت ماند تا اینکه ۱۲ دی ۱۳۷۰ تفحص شد و در گلزار شهدای کوچه بیوک یزد به خاک سپرده شد.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها