برگزاری جلسه ستاد راهیان نور استان سیستان و بلوچستان

جلسه ستاد راهیان نور استان سیستان و بلوچستان برگزار شد.
کد خبر: ۶۳۰۵۵۳
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۰ - 14November 2023

برگزاری جلسه ستاد راهیان نور استان سیستان و بلوچستان

به گزارش دفاع‌پرس از زاهدان، «حسن بروشکی» مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان در جلسه ستاد راهیان نور و راهیان پیشرفت استان، اظهار داشت: اردوی دانش آموزی راهیان نور مناسب‌ترین و بهترین کار تربیتی جهت آشنایی دانش‌آموزان با سیره زندگی شهیدان و ارزش‌های دفاع مقدس است.

بروشکی بیان داشت: در سایه تلاش‌ها و تعامل بین آموزش و پرورش و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در استان، دانش آموزان و فرهنگیان امسال نیز همانند سال‌های گذشته تحت پوشش برنامه‌های فرهنگی و تربیتی در دو مرحله آذر و بهمن ماه به اردوی راهیان نور اعزام می‌شوند.

وی گفت: امنیت و آرامش ایران را مرهون ایثار و شهادت شهدا و رزمندگان اسلام هستیم و از دانش آموزان عزیز که به اردوی راهیان نور اعزام می‌شوند، می‌خواهیم خاطرات و دلنوشته‌هایشان و آنچه که از این سفر معنوی دریافت کردند؛ بدرستی درک کنند.

وی خاطرنشان کرد: مدیران آموزش و پرورش و مدارس استان موضوع برگزاری اردو‌های دانش آموزی را مورد توجه قرار دهند و با اعزام دانش آموزان به اردو البته با رعایت کامل قوانین و ضوابط اردویی، لحظات به یادماندنی و خاطره انگیزی را برای آنان رقم زنند.

در ادامه این جلسه سردار «عوضعلی فقیری» فقیری معاون هماهنگ کننده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان با بیان اینکه اردوی راهیان نور نقش تربیتی و موثری دارد؛ گفت: امسال نیز اردوی راهیان نور با امنیت کامل برای دانش آموزان استان برگزار می‌شود.

وی گفت: برای قشر دانش آموزی و فرهنگی باید سرمایه گذاری کرد و سپاه به این موضوع مهم توجه ویژه دارد؛ زیرا دشمن در جنگ ترکیبی فکر و اندیشه نسل جوان و نوجوان را نشانه گرفته است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار