رئیس بازرسی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع‌مقدس:

خوزستان بهترین گزینه برای میزبانی از جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه رسام است

سردار ستوده گفت: جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه رسام یک رویداد بزرگ در حوزه هنر و سینما است و هیچ جایی بهتر از خوزستان مناسب میزبانی از این رویداد نیست.
کد خبر: ۶۳۰۲۱۳
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۷ - 13November 2023

خوزستان بهترین گزینه برای میزبانی از جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه رسام استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، سردار سرتیپ دوم پاسدار «سیدحسین ستوده» رئیس بازرسی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع‌مقدس امروز پس از ورود به استان خوزستان و حضور در معراج شهدای اهواز به آبادان رفت و در جلسه هماهنگی جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه رسام شرکت کرد.

وی در این جلسه که با حضور سردار «عبدالرضا مرادحاجتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان، سرهنگ «شاپور احمدی» فرمانده سپاه آبادان، سرهنگ دوم پاسدار «مهدی پوربچاری» مدیر مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس خرمشهر و معاونین فرهنگی و هنری منطقه آزاد اروند برگزار شد، به نقش ارزنده و ممتاز خوزستان در دوران دفاع مقدس پرداخت و اظهار داشت: تاریخ، دوران حماسه و ایثار را بدون نام خوزستان نمی‌تواند ورق بزند.

سردار ستوده به اهمیت زبان هنر در انتقال ارزش‌ها اشاره کرد و افزود: رهبر معظم انقلاب بارها در سخنان خود به اهمیت رسانه و هنر در تبیین و انتقال ارزش‌ها تاکید کردند و خواستار استفاده از این ظرفیت برای شناساندن حماسه‌های دفاع مقدس به نسل امروز و فردا شدند.

وی یادآور شد: جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه رسام یک رویداد بزرگ در حوزه هنر و سینما است و هیچ جایی بهتر از خوزستان مناسب میزبانی از این رویداد نیست به خصوص شهرهایی مثل آبادان و خرمشهر که هم نماد مقاومت هستند و هم جوانان مستعدی دارند که در این حوزه می‌توانند حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشند.

سردار مرادحاجتی هم در ادامه ضمن تقدیر از میزبانی شایسته منطقه آزاد اروند از برنامه‌های فاخر فرهنگی و هنری گزارشی از روند جشنواره ارائه داد و گفت: برگزاری شایسته این رویداد بین‌المللی با توجه به اتفاقات غزه و همدردی هنری با مردم فلسطین بازتاب خوب و گسترده ای در سطح جهان خواهد داشت.

پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه دفاع مقدس و مقاومت در دی‌ماه سال‌جاری در استان خوزستان برگزار می شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار