در گفت‌وگو با دفاع‌پرس؛

معاون هماهنگ‌کننده سازمان اطلاعات سپاه: «فرهنگ مقاومت» جهانی شده است

سردار تولایی با اشاره به گسترش فرهنگ مقاومت در سطح جهان، گفت: تحولات امروز منطقه، تحقق عینی موقعیتی است که شهید حاج قاسم سلیمانی ترسیم کرده بود که به تعبیری یک ژئوپلیتیک مقاومت در حال شکل‌گیری است.
کد خبر: ۶۳۰۲۱۰
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۴۰۲ - ۰۱:۵۳ - 14November 2023

معاون هماهنگ‌کننده سازمان اطلاعات سپاه: فرهنگ مقاومت از منطقه غرب آسیا فراتر رفته و سراسر جهان را در بر گرفته استسردار «محمد تولایی» معاون هماهنگ‌کننده سازمان اطلاعات سپاه در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، درباره روند تحولات منطقه اظهار داشت: تحولات امروز منطقه، تحقق عینی موقعیتی است که شهید حاج قاسم سلیمانی ترسیم کرده بود که به تعبیری یک ژئوپلیتیک مقاومت در حال شکل‌گیری است و روز به روز قدرت و توانایی‌های آن در حال افزایش است.

سردار تولایی افزود: اقداماتی که رژیم صهیونیستی با حمایت آمریکایی‌ها و اروپایی‌ها انجام می‌دهد بر شکل‌گیری این ژئوپلیتیک و توسعه آن به سراسر جهان تأثیر خودش را می‌گذارد.

معاون هماهنگ‌کننده سازمان اطلاعات سپاه گفت: راهپیمایی یک میلیون نفری اخیر در لندن که در اعتراض به جنایت رژیم صهیونیستی برگزار شد، گویای این است که مردم کشورهای غربی هم متوجه شدند که اقدامات دولت‌های آن‌ها در جنایت علیه بشریت و مردم مظلوم غزه، نمی‌تواند برای آن‌ها کارساز باشد.

وی با بیان اینکه فرهنگ مقاومت از منطقه غرب آسیا فراتر رفته و سراسر جهان را در بر گرفته است، عنوان کرد: امروز وجدان‌های خفته، بیدار شده و در حمایت از مقاومت به توسعه جغرافیایی آن کمک می‌کند.

سردار تولایی خاطرنشان کرد: با وجود اینکه در کشور‌هایی همچون فرانسه و آلمان تظاهرات علیه جنایات رژیم صهیونیستی و همراه داشتن پرچم فلسطین ممنوع شده است، اما مردم علیه اشغالگری و جنایت جنگی رژیم صهیونیستی و حامیان غربی آن‌ها تظاهرات می‌کنند؛ لذا این نویدی است که جغرافیای مقاومت در حال توسعه از غرب آسیا به سایر نقاط جهان است.

انتهای پیام/ 271

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار