در گفت‌وگو با دفاع‌پرس؛

حقوق بشر در کشور‌های غربی معنایی ندارد/ خوی وحشیگری و تجاوز در کشور‌های غربی نمایان شده است

سردار احمدی‌مقدم با بیان اینکه حقوق بشر در کشور‌های غربی معنایی ندارد، گفت: مردم جهان کشور‌های حامی رژیم صهیونیستی را بدون نقاب مشاهده می‌کنند و غربی‌ها خود، ناقض حقوق بشر هستند.
کد خبر: ۶۲۹۵۴۱
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۴۰۲ - ۰۱:۵۱ - 12November 2023

رئیس دانشگاه عالی دفاع ملی: در حال تکمیل/// حقوق بشر در کشور‌های غربی معنایی ندارد/  خوی وحشی گری و تجاوز در کشور‌های غربی نمایان شده استسردار «اسماعیل احمدی‌مقدم» رئیس دانشگاه عالی دفاع ملی (داعا) در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، با بیان اینکه پیروزی مقاومت طلیعه وعده الهی است، اظهار داشت: عملیات طوفان‌الاقصی ضربه سختی به هیمنه پوشالی رژیم کودک‌کش صهیونیستی وارد کرد و قطعا پیروزی نهایی با جبهه مقاومت است.

سردار احمدی‌مقدم درباره تهاجم زمینی رژیم صهیونیستی به غزه نیز گفت: صهیونیست‌ها در تهاجم زمینی عاجز و ناتوان هستند و قطعاً در این عرصه با سیلی محکمی‌تری از سوی نیروهای مقاومت مواجه خواهند شد.

رئیس داعا با بیان اینکه حقوق بشر در کشور‌های غربی معنایی ندارد، تأکید کرد: مردم جهان کشور‌های حامی رژیم صهیونیستی را بدون نقاب مشاهده می‌کنند و غربی‌ها خود، ناقض حقوق بشر هستند.

وی با بیان اینکه خوی وحشیگری و تجاوز در کشور‌های غربی به‌خوبی نمایان شده است، اضافه کرد: اجتماع مخالفان در کشور‌های غربی خود نشان از بحران‌های مختلفی در داخل این کشور‌هاست.

سردار احمدی‌مقدم خاطرنشان کرد: مقاومت ملت مظلوم فلسطین و رسیدن صدای آن‌ها به مردم جهان، فشار را بر دولت‌های غربی زیاد کرده و آن‌ها این پیام را به‌خوبی درک کردند که حمایت‌شان از جنایات صهیونیست‌ها نمی‌تواند تداوم داشته باشد.

انتهای پیام/ 271

نظر شما
پربیننده ها