فرمانده نیروی دریایی سپاه مطرح کرد؛

ارسال ۲۹۷ مقاله به همایش ملی فرصت‌ها و تهدیدات نوپدید دریایی

دریادار تنگسیری گفت: ۲۹۷ مقاله به همایش ملی فرصت‌ها و تهدیدات نوپدید دریایی ارسال شد که ۳۶ مقاله مورد بحث قرار گرفت و این مقالات راهبردی و عملی خواهد شد.
کد خبر: ۶۲۹۳۰۴
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۴ - 09November 2023

ارسال ۲۹۷ مقاله به همایش ملی فرصت‌ها و تهدیدات نوپدید دریاییبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از رشت، دریادار پاسدار «علیرضا تنگسیری» فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح امروز (پنجشنبه) در اختتامیه همایش ملی فرصت‌ها و تهدیدات نوپدید دریایی با اشاره به تأکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی پیرامون شناسایی و مقابله با تهدیدات نوپدید اظهار داشت: رهبر انقلاب در ۲۱ مهر ۹۹ فرمودند که تهدیدات در حال تحول است و دانشگاه‌های نظامی باید برای مقابله با تهدیداتِ جدید برنامه داشته باشند و خود را برای تهدیدات آماده کنیم.

سردار تنگسیری با اشاره به اینکه همایش ملی فرصت‌ها و تهدیدات نوپدید دریایی در شش محور اصلی با ۳۶ موضوع تعریف و برگزار شد، افزود: دانشگاه‌های نظامی، دانشگاه علوم پزشکی بقیه‌الله (عج)، دانشگاه علوم و فنون دریایی امام خامنه‌ای، دانشگاه علامه طباطبائی و جمعی از اساتید دانشگاه فردوسی در این همایش اثرگذار حضور داشتند.

فرمانده نیروی دریایی سپاه با بیان اینکه دانشگاه علوم و فنون دریایی امام خمینی (ره)، محور فرصت‌ها و تهدیدات ناشی از تحولات ژئوپلیتیک را با هفت موضوع دنبال کردند، گفت: دانشگاه امام حسین (ع) در بخش علم و فناوری با شش موضوع کار کردند و ۹ موضوع نیز توسط دانشگاه علامه طباطبائی و سه موضوع در بخش بهداشت محیط و سلامت توسط دانشگاه بقیه‌الله دنبال شد.

دریادار تنگسیری ادامه داد: در مجموع ۲۹۷ مقاله به این همایش ارسال شد که ۳۶ مقاله مورد بحث قرار گرفت و این مقالات راهبردی و عملی خواهد شد.

همایش ملی فرصت‌ها و تهدیدات نوپدید دریایی در محور‌های فرصت‌ها و تهدید‌های نوپدید در حوزه ژئوپلیتیک و ژئواستراتژیک دریایی، فرصت‌ها و تهدیدات نوپدید در حوزه اقتصادی و دریا پایه، فرصت‌ها و تهدیدات فناوری‌های نو پدید دریایی، فرصت‌ها و تهدیدات نوپدید در حوزه بهداشت سلامت و زیست محیط دریایی، فرصت‌ها و تهدیدات نو پدید اطلاعات و امنیت دریایی و فرصت‌ها و تهدیدات نوپدید نظامی در دریا از جمله محور‌های این همایش بوده است.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار