هفتمین جشنواره مردمی مدرسه عشق تا ۲۰ آبان تمدید شد

هفتمین جشنواره مردمی مدرسه عشق که در راستای کشف استعدادهای فرهنگی هنری همه آحاد بویژه جوانان و نوجوانان برگزار می شود، تا ۲۰ آبان تمدید شد.
کد خبر: ۶۲۸۹۸۸
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۶ - 08November 2023

هفتمین جشنواره مردمی مدرسه عشق تا ۲۰ آبان تمدید شدبه گزارش دفاع‌پرس از کردستان، معاون فرهنگی هنری سپاه بیت المقدس کرستان در گفت‌وگو با خبرنگاران از تمدید هفتمین جشنواره مردمی مدرسه عشق تا ۲۰ آبان سال جاری خبر داد و اظهار داشت: این جشنواره که در راستای کشف استعدادهای فرهنگی هنری جوانان و نوجوانان در شش بخش شامل هنرهای تجسمی، هنرهای تصویری و نمایشی، سرود و موسیقی، ادبیات و شعر و مکتوبات و نوآوری، ابتکارات و ایده‌های نو پایگاهی و با محورهای امید آفرینی، فرهنگ کار و تولید، جمعیت، حل مشکلات محله به توان مردم، جهاد برای مردم، بانوی ایرانی، ایران قوی، جامعه آگاه و قهرمانان ملی در حال اجرا است و اکنون روزهای آخر مهلت ارسال آثار را سپری می‌کند.

وی ضمن تشکر ویژه از استقبال هم استانی‎ها از این جشنواره افزود: تاکنون بیش از یک هزار اثر از استان کردستان به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است که آثار دریافتی بعد از داوری برگزیدگان به مرحله کشوری راه خواهند یافت.

این مقام مسئول ادامه داد: برای برگزیدگان این جشنواره جوایز نفیسی از جمله سکه تمام بهار آزادی، پلی استیشن، جوایز نقدی ارزنده، سفر زیارتی مشهد مقدس، تبلت، گوشی هوشمند و ... در نظر گرفته شده است.

معاون فرهنگی هنری سپاه بیت‌المقدس کرستان یادآور شد: هنرمندان علاقمند به شرکت در جشنواره می‌توانند آثار خود را به آدرس madreseheshgh.ir ارسال کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار