جنگنده‌های رژیم صهیونیستی یک شب ۲۵۰ بار غزه را بمباران کردند

دفتر اطلاع رسانی دولت غزه از وقوع ۲۵۰ حمله هوایی طی شب گذشته علیه مناطق مختلف غزه خبر داد.
کد خبر: ۶۲۸۷۹۶
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۹ - 07November 2023

جنگنده‌های رژیم صهیونیستی یک شب ۲۵۰ بار غزه را بمباران کردندبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از الجزیره، دفتر اطلاع رسانی دولت غزه اعلام کرد که جنگنده‌های ارتش رژیم صهیونیستی شب گذشته بیش از ۲۵۰ حمله هوایی علیه این باریکه انجام داده اند.

بر اساس این گزارش، در جریان بمباران مناطق مسکونی نوار غزه طی شب گذشته تاکنون تعداد زیادی از غیرنظامیان بی گناه به شهادت رسیده و تعداد زیادی نیز زخمی شده اند.

از سوی دیگر آژانس آنروا وابسته به سازمان ملل اعلام کرد که ساکنان نوار غزه از دریافت کمک‌های بشردوستانه محروم بوده و در معرض کشتار و بمباران خارج از منازلشان قرار گرفته اند.

باشگاه اسرای فلسطینی نیز اعلام کرد که رژیم صهیونیستی از آغاز حملات خود علیه نوار غزه تاکنون بیش از ۲ هزار و ۲۰۰ فلسطینی را در کرانه باختری بازداشت کرده است.

سخنگوی صلیب سرخ نوار غزه نیز تاکید کرد: هیچ توجیهی برای بمباران بیمارستان‌ها وجود ندارد و باید از غیرنظامیان، زخمی‌ها و کادر پزشکی حمایت به عمل آید.

وی در ادامه افزود: تعداد کامیون‌هایی که طی یک ماه گذشته وارد نوار غزه شده اند معادل تعداد کامیون‌هایی است که پیش از آن طی یک روز وارد این باریکه می‌شدند.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها