رییس عقیدتی سیاسی پایگاه هشتم شکاری شهید بابایی اصفهان:

تلاش سربازان مصداقی از جهاد است

حجت‌الاسلام «سبحانی» با اشاره به جایگاه سربازی در فرهنگ اسلامی، گفت: دوران سربازی یک موقعیت ویژه برای هر فردی در دوران زندگی است و همین تلاش شما سربازان مصداقی از جهاد و قرار گرفتن در این مسیر مقدس است.
کد خبر: ۶۲۸۷۸۷
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۵ - 07November 2023

سربازی در راه اسلام بزرگترین افتخار استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اصفهان، حجت‌الاسلام والمسلمین «احمدرضا سبحانی» رییس عقیدتی سیاسی پایگاه هشتم شکاری شهید بابایی اصفهان امروز (سه‌شنبه) در شانزدهمین جشنواره جوان سرباز حضرت علی اکبر (ع) پایگاه هشتم شکاری شهید بابایی اصفهان، اظهار داشت: امنیت از مهمترین نیازهای هر جامعه است و امروز به لطف خدا، رهبری فرمانده کل قوا امام خامنه‌ای، حمایت مردم و حضور نیروهای مسلح، کشور ما دارای امنیتی مثال زدنی است.

وی با بیان اینکه حضرت علی (ع) می‌فرمایند؛ جهاد دری از درهای بهشت است که به روی بندگان ویژه خدا باز می‌شود، خاطر نشان کرد: دوران سربازی یک موقعیت ویژه برای هر فردی در دوران زندگی است و همین تلاش شما سربازان مصداقی از جهاد و قرار گرفتن در این مسیر مقدس است.

رییس عقیدتی سیاسی پایگاه هشتم شکاری شهید بابایی اصفهان افزود: سربازان و رزمندگان ولایی ما در هشت سال دفاع مقدس در مقابل استکبار جهانی ایستادند و اجازه ندادند یک وجب از خاک کشور اشغال شود و امروز این مسیر الگوی آزادی‌خواهان جهان شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار