مدیرکل بنیاد شهید خراسان رضوی:

انسجام مسئولان و ظرفیت‌های مردمی خدمت به جامعه ایثارگری را ارتقا می‌بخشد

حجت‌الاسلام حسن‌زاده گفت: بایستی مسئولان و ظرفیت‌های مردمی در کنار هم قرار گیرند تا حلاوت و شیرینی خدمت به جامعه شاهد و ایثارگر بیش از بیش چشیده شود و بتوانیم پرچم انقلاب اسلامی را به دست صاحب اصلی آن که همانا امام زمان (عج) است، تحویل دهیم.
کد خبر: ۶۲۸۷۴۵
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۴ - 07November 2023

انسجام مسئولان و ظرفیت‌های مردمی خدمت به جامعه ایثارگری را ارتقا می‌بخشدبه گزارش دفاع‌‌پرس از مشهد، حجت‌الاسلام «مهدی حسن‌زاده» مدیرکل و نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی در آیین افتتاحیه ستاد خادمین الشهداء که در حسینیه شهدا برگزار شد، اظهار داشت: پیغمبر اکرم (ص)گل سر سبد عالم هستی است که همواره توسل بر شهدا داشتند و مولای متقیان امیر مومنان (ع) با فضایل بی‌شمار را در عید غدیر به عنوان وصی و ولی معرفی کردند و حضرت علی (ع) شهادت را در سعادت می‌دانستند و برای آرزوی خویش که همانا شهادت بود دست دعا به درگاه احدیت برداشتند که به آرزوی خویش رسیدند و در محراب عبادت، شربت شهادت را نوشیدند و در حقیقت شهدا عند ربهم یرزقونند زیرا شهدا زنده‌اند و در نزد خدا روزی می‌خورند.

وی افزود: شهید حججی دوبار آرزوی شهادت کرد؛ یکی در دفاع از حرم اهل‌بیت و دیگری در رکاب امام زمان (عج) که خداوند آرزوی او را برآورده کرد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی با بیان اینکه خلوص نیت از نظر خداوند پنهان نخواهد بود، ادامه داد: کار برای خدا باشد؛ دیده خواهد شد. همانند حاج قاسم عزیز و دیگر شهدای والامقام، دیر یا زود شهادت را نصیب و روزی آن‌ها کرد.

نماینده ولی فقیه در بنیاد خراسان رضوی بیان کرد: تکریم و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت وظیفه اصلی ما است و باید با تمام قوا در این راه از هیچ کوششی فروگذار نباشیم.

حسن‌زاده اذعان داشت: بایستی مسئولان و ظرفیت‌های مردمی در کنار هم قرار گیرند تا حلاوت و شیرینی خدمت به جامعه شاهد و ایثارگر بیش از بیش چشیده شود و بتوانیم پرچم انقلاب اسلامی را به دست صاحب اصلی آن که همانا امام زمان (عج) است، تحویل دهیم.

وی افزود: با حضور و دیدار و گفتگو با جانبازان آسایشگاه ضایعه نخاعی، شلمچه‌ای دیگر تداعی می‌شود و باید ضمن دیدار با این عزیزان، آنان را تکریم کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار