در گفت‌وگو با دفاع‌پرس مطرح شد؛

درخواست پدر شهید «حججی» از قوه‌ قضائیه

پدر شهید مدافع حرم «محسن حججی» ضمن درخواست از قوه‌ قضائیه برای رسیدگی به پرونده جنایات آمریکا در تشکل و حمایت از گروه تروریستی داعش، این اقدام را موجب افشای چهره و ماهیت شیطان‌صفت آمریکا و مزدوران منطقه‌ای آن دانست.
کد خبر: ۶۲۸۵۱۳
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۴۰۲ - ۰۴:۴۰ - 10November 2023

درخواست پدر شهید «حججی» از قوه‌قضائیه«محمدرضا حججی» پدر شهید مدافع حرم «محسن حججی» در گفت‌وگو با خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، تشکیل گروه تروریستی داعش را در راستای جنگ نیابتی آمریکا در منطقه غرب آسیا دانست و اظهار داشت: بر این اساس، دولت‌های عراق و سوریه به‌صورت قانونی از کشور ما برای مقابله با این گروه تروریستی درخواست کمک کردند؛ بنابراین عده‌ای از جوانان ما از جمله فرزند من شهید محسن حججی، به‌صورت داوطلبانه وارد صحنه پیکار با داعش شدند که دست‌نشانده آمریکاست.

پدر شهید حججی با بیان این‌که آمریکا تنها به نیروهای نیابتی خود بسنده نکرده و خود نیز تجاوزکارانه وارد صحنه شد، گفت: شهید محسن حججی و تعدادی دیگر از رزمندگان مدافع حرم در «التَنْف» منطقه‌ای بین عراق و سوریه مستقر بودند و به‌دلیل این‌که ارتش تروریستی آمریکا این منطقه را بمباران کرد، داعشی‌ها توانستند به‌راحتی وارد منطقه شده و فرزندم را در یک اقدام جنایت‌کارانه به شهادت برسانند که خودشان نیز تصویر این جنایت را به جهانیان نشان دادند.

این پدر شهید والامقام ضمن درخواست از قوه‌ قضائیه برای رسیدگی به پرونده جنایات آمریکا در تشکل و حمایت از گروه تروریستی داعش، این اقدام را موجب افشای چهره و ماهیت شیطان‌صفت آمریکا و مزدوران منطقه‌ای آن دانست.

به گزارش دفاع‌پرس، نخستین دادگاه رسیدگی به شکایت خانواده‌های شهدای مدافع حرم از دولت آمریکا، ۱۴ آبان سال جاری در شعبه ۵۵ دادگاه امور بین‌الملل به ریاست قاضی حسین‌زاده با حضور خانواده شهدای مدافع حرم به‌عنوان شکات و وکلای آن‌ها برگزار شد.

انتهای پیام/ 113

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار