برگزاری همایش علمی «آسیب‌ها و پیامدهای فتنه ۸۸» با حضور سردار نقدی

همایش علمی آسیب‌ها و پیامدهای فتنه ۸۸، یکم دی ماه با حضور رئیس سازمان بسیج مستضعفین در مرکز همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما برگزار می‌شود.
کد خبر: ۶۲۸۴۵
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۹ - 20December 2015

برگزاری همایش علمی «آسیب‌ها و پیامدهای فتنه ۸۸» با حضور سردار نقدی

به گزارش گروه اخبار داخلی دفاع پرس، به همت سازمان بسیج اساتید کشور، همایش علمی «آسیبها و پیامدهای فتنه 88» به مناسبت سالروز حماسه 9 دی روز «بصیرت و میثاق امت با ولایت» از ساعت هشت صبح سهشنبه اول دی ماه در مرکز همایشهای بینالمللی صدا و سیما برگزار میشود.

واکاوی و بررسی آثار و پیامدهای فتنه بزرگ  سال 88 که بازیگران اصلی آن با حمایت سازماندهی شده سیاسی و رسانهای غرب و عوامل وابسته و عناصر ناآگاه، کیان و مبانی نظام اسلامی را هدف تهاجم خود قرار داده بودند، و نیز تجزیه و تحلیل آسیبها و پیامدهای تلخ و زیانبار آن از جمله اهداف این همایش عنوان شده است.

همایش علمی «آسیبها و پیامدهای فتنه 88» قرار است با حضور صدها تن از اساتید دانشگاهها، روسای مسئولان بسیج اساتید و صاحب نظران و کارشناسان با هدف ارزیابی و تبیین مجموعه هشدارها، آموزهها، تجربهها، آزمونها و دستاوردهای سال 88؛ ریشهیابی، شناسایی پیامدها و خسارتهای فتنه 88  در حوزههای اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی، سیاسی، علمی، امنیتی و بینالمللی، تبیین نقش بیبصیرتیها و وابستگیها در زمینهسازی وقوع فتنه، تحلیل هوشمندی و زمانشناسی امت شهیدپرور در مقابله با فتنه و نقش آنان در صیانت از کیان انقلاب و پیروی از رهبری نظام بپردازد.

سردار محمدرضا نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین، و حسن رحیمپور ازغدی عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی سخنرانان این همایش خواهند بود.

گفته میشود که سردار سلامی، جانشین فرمانده کل سپاه نیز از حاضران در این همایش خواهد بود.

نظر شما
پربیننده ها