در دیدار با خانواده شهید مدافع حرم:

معاون هماهنگ‌کننده انتظامی خراسان رضوی: سبزپوشان فراجا با حفظ اقتدار ایران، تداوم‌بخش راه شهیدان هستند

سردار «عباسی» گفت: سبزپوشان عرصه نظم و امنیت در فراجا با حفظ اقتدار و امنیت جامعه، ادامه دهنده راه شهدا هستند.
کد خبر: ۶۲۷۵۲۱
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۶ - 02November 2023

معاون هماهنگ‌کننده انتظامی خراسان رضوی: سبزپوشان فراجا با حفظ اقتدار ایران، تداوم‌بخش راه شهیدان هستندبه گزارش دفاع‌پرس از مشهد، سردار سرتیپ دوم «کریم عباسی» معاون هماهنگ‌کننده انتظامی خراسان رضوی به‌همراه حجت‌الاسلام «علیرضا رامیار» رئیس عقیدتی سیاسی انتظامی استان با خانواده شهید مدافع حرم «حسین محرابی» دیدار و از آن‌ها دلجویی کردند.

سردار عباسی در این دیدار اظهارداشت: شهدا مایه عزت و افتخار ایران اسلامی هستند. ما سبزپوشان عرصه نظم و امنیت امیدواریم با حفظ اقتدار و امنیت جامعه، ادامه دهنده راهشان باشیم.

وی افزود: همه ما با حرکت در مسیر شهدا از ارزش‌های انقلاب اسلامی تا پای جان دفاع خواهیم کرد و اجازه نخواهیم داد که مستکبران با افکار شوم خود به اقتدار ایران اسلامی خدشه‌ای وارد کنند.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: افتخار نیروی‌های مسلح این است که کارکنان آن‌ها برای حفظ اسلام و انقلاب از هیچ کوشش و تلاشی دریغ نمی‌کنند در این راه آماده جان فدایی هستند تا به خیل شهیدان بپیوندند.

شهید به جامعه حیات می‌بخشد

در ابتدای این دیدار حجت‌الاسلام «علیرضا رامیار» رئیس عقیدتی سیاسی انتظامی استان نیز با اشاره به سخن پیامبر گرامی اسلام (ص) ابراز داشت: قطره خونی که در راه جهاد بر زمین ریخته می‌شود نزد پروردگار بسیار ارزشمند است.

وی افزود: شهادت تزریق خون به پیکر اجتماع است و شهدا با نثار خون خود خون تازه به رگ‌های اجتماع تزریق می‌کنند و موجب پویایی و بالندگی جامعه می‌شوند؛ بر همین اساس شهیدان الگوی شایسته‌ای برای بشریت هستند.

رئیس عقیدتی سیاسی انتظامی خراسان رضوی خاطرنشان کرد: امروز عالم به امنیتی که شهیدان به ایران اسلامی بخشیدند غبطه می‌خورند و ما در مقابل جانفشانی‌های شهدا به آن‌ها افتخار کرده و تکلیف و امانت سنگینی که همان پاسداری از خون شهدا است را بر دوش خود احساس می‌کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار