پیام تبریک مدیر آموزش وپرورش خاش به مناسبت هفته بسیج دانش‌آموزی

«شهنواز» مدیر آموزش و پرورش شهرستان خاش، به مناسبت سالگرد شهادت حسین فهمیده، هفته بسیج دانش‌آموزی و روز نوجوان پیام تبریک صادر کرد.
کد خبر: ۶۲۷۵۱۹
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۵ - 02November 2023

پیام تبریک مدیر آموزش وپرورش شهرستان خاش به مناسبت هفته بسیج دانش‌آموزیبه گزارش دفاع‌پرس از زاهدان، «عبدالوهاب شهنواز» مدیر آموزش و پرورش شهرستان خاش، به مناسبت سالگرد شهادت حسین فهمیده، هفته بسیج دانش‌آموزی و روز نوجوان پیام تبریک صادر کرد.

در این پیام آمده است.

بسم الله الرحمن الرحیم

سیزدهم آبان، روز تجلی دوباره آزادگی و شجاعت و غیرت انقلابی در ملت مسلمان ماست.

"مقام معظم رهبری (مدظله العالی)"

۱۳ آبان ماه روز تحقق وعده آزادی خواهان در برابر ظلم و جور مستکبران عالم است و روزی است که هیمنه پوشالی و دروغین آمریکای جنایت کار در برابر دیدگان جهانیان تا ابد فروریخت.

۱۳ آبان ماه که به عنوان روز ملی استکبار ستیزی و روز دانش آموز نامگذاری شده است یادآور سه واقعه مهم در تاریخ معاصر ایران اسلامی است. تبعید حضرت امام (ره) در ۱۳ آبان ۱۳۴۳ به شهادت رساندن دانش آموزان در ۱۳ آبان ۱۳۵۷ و تسخیر سفارت آمریکا در ۱۳ آبان ۱۳۵۸ توسط دانشجویان پیرو خط امام(ره) از رخدادهایی است که زمینه ساز شکل گیری بزرگترین نهضت استکبارستیزی در جهان به رهبری حضرت امام خمینی (ره) شد.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان والامقام به ویژه شهیدان دانش آموز منطقه و شهید محمد حسین فهمیده، فرا رسیدن روز نوجوان و بسیج دانش آموزی را به دانش آموزان عزیز تبریک عرض نموده و امیدوارم با همراهی و همکاری تمامی دلسوزان عرصه تعلیم و تربیت زمینه ی نهادینه نمودن ارزش های والای اسلامی ارتقای بصیرت دینی و رشد و تعالی و بالندگی معنوی و اخلاقی علمی در آینده سازان ایران اسلامی بیش از پیش فراهم شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها