کردی خبر داد

ارائه خدمات آب درمانی به جانبازان و معلولین

رئیس بیمارستان فوق تخصصی توانبخشی نورافشار از ارائه خدمات آب درمانی و بسته‌های نوین بازتوانی برای یادگاران هشت سال دفاع مقدس و معلولین در این بیمارستان خبر داد.
کد خبر: ۶۲۷۵
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۲ - ۱۶:۴۰ - 17November 2013

ارائه خدمات آب درمانی به جانبازان و معلولین

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، رامین کردی، رئیس بیمارستان فوق تخصصی توانبخشی "نورافشار" وابسته به جمعیت هلال احمر در گفتوگو با ایرنا گفت: آب درمانی یک روش پیشرفته در فرآیند بازتوانی بیماریهای مختلف مانند کمر درد، آسیبهای عضلانی اسکلتی و آرتروز است که در بخش آب درمانی این بیمارستان خدمات هیدروماساژ، ماساژ با آب بدون خیس شدن، تردمیل داخل آب و ورزش و حرکت درمانی در استخر به مراجعه کنندگان دریافت اینگونه خدمات ارائه میشود.

وی افزود: با برنامه ریزیهای انجام شده از سوی پزشکان خبره این مرکز درمانی مقرر شد که خدمات آب درمانی و ارائه بسته های نوین بازتوانی برای این گروه از یادگاران هشت سال دفاع مقدس و معلولین در برنامه های توانبخشی این بیمارستان قرار گیرد.
 
کردی اظهار داشت: همچنین قرار است در ارائه خدمات بسته های نوین بازتوانی برنامه های بازتوانی برای جانبازان و معلولین دارای مشکلات عضلانی اسکلتی مانند آرتروز، مشکلات ستون فقرات، پارکینسونی، ام اسی و بیماران و معلولان دارای سکته مغزی در دستور کار پزشکان این بیمارستان قرار گیرد.
 
رییس نخستین و بزرگ ترین بیمارستان فوق تخصصی توانبخشی خاورمیانه ادامه داد: همچنین در این بسته های نوین بازتوانی خدمات بازتوانی قلبی، بازتوانی بیماریهای عروق محیطی، بازتوانی ریوی، بازتوانی بیماران قطع عضو و بازتوانی به جانبازان و معلولین مراجعه کننده ارائه خواهد شد.
 
دانشیار دانشگاه علوم پزشکی تهران همچنین از راه اندازی سرویس رفت و برگشت جانبازان و معلولان در سطح پایتخت به منظور ارائه خدمات درمانی به این افراد در بیمارستان نورافشار خبر داد و گفت: بر اساس هماهنگیهای انجام شده با بنیاد جانبازان قرار است، جانبازان و معلولان سطح شهر تهران برای دریافت خدمات درمانی از بیمارستان فوق تخصصی نورافشار با آمبولانسهای ون جابجا شوند.
 
کردی تصریح کرد: برای جابجایی و انتقال معلولین نیز هماهنگیهای لازم با شهرداری تهران انجام و مقرر شد در قالب برنامه سامانه حمل و نقل جانبازان و معلولان، بیمارستان نورافشار برای اجرای آزمایشی این برنامه انتخاب شود و سرویس رفت و برگشتی برای انتقال این گروه از معلولان به این بیمارستان راه اندازی شود.
نظر شما
پربیننده ها