در اجتماع ائمه جماعات و فرماندهان پایگاه‌های بسیج مساجد تهران؛

فرمانده کل سپاه: آمریکا، انگلیس و صهیونیست سه ضلع یک واقعیت تلخ و خباثت آشکار/ اکنون بیش از همیشه ماهیت خون‌بار سیاست‌های آمریکا خودنمایی می‌کند

سرلشکر سلامی گفت: آمریکا، انگلیس و صهیونیست سه ضلع یک ‌واقعیت تلخ و بخش‌های لاینفک ‌از یک ‌خباثت آشکار و پدیده‌ای نفرت‌انگیز هستند.
کد خبر: ۶۲۷۴۶۵
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۵ - 02November 2023

فرمانده کل سپاه: جهان اسلام از یک موقعیت جغرافیایی بی‌نظیری برخوردار استبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس،  سردار سرلشکر پاسدار «حسین سلامی» فرمانده کل سپاه صبح امروز (پنجشنبه) در گردهمایی ائمه جماعات و فرماندهان پایگاه‌های بسیج تهران بزرگ که با عنوان زمزمه محبت در مصلی امام خمینی برگزار شد، اظهار داشت: این اجتماعی مبارک است چرا که بیرق‌داران تبلیغ اسلام و مروجان معارف الهی و امامان جماعت و همچنین فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج تهران بزرگ گرد هم آمده‌اند؛ خداوند عظمت بی‌انتهایی برای مسجد قائل شده به نحوی که عنوان شده چنانچه مسجدی بر مبنای تقوا بنا شود شایسته است در آن نماز اقامه کنند.

فرمانده کل سپاه افزود: در این اجتماع، شیطان نفودی ندارد زیرا مومنانی از مردان و زنان اینجا هستند که به عنوان اصحاب مطمئن، ولی مسلمین و اصحاب باوفا و یاران صاحب قدم و صاحبان دل‌های مطمئن و کاسه‌های سر به عاریت داده شده، شناخته می‌شوند.

سرلشکر سلامی گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی دیروز در گفت‌وگوی صمیمانه با جمعی از دانش‌آموزان از یک تاریخ غم‌انگیز پرده برداشتند و طی آن واقعیت دردناک سلطه آمریکا و انگلیس بر سرزمین ایران طی ده‌های قبل از انقلاب اسلامی را برای دانش‌آموزان تییین کردند؛ یک آگاهی‌افزایی دقیق برای جوانان که تحت تاثبر امواج غم‌انگیز جریانات رسانه‌ای ضد اسلام و انقلاب اسلامی ایران قرار دارند.

وی با بیان اینکه دشمنان اسلام و ایران تلاش گسترده‌ای برای تسخیر ذهن و قلب جوانان کرده است، گفت: آن‌ها تلاش رسانه‌ای سنگینی را برای منحرف کردن افکار جوانان کشورمان و  ایجاد انفصال میان ذهن جوانان و تاریخ پر از مکر دوران سیاه سلطه آمریکا و انگلیس انجام داده‌اند.

فرمانده کل سپاه اضافه کرد: آمریکا، انگلیس و صهیونیست سه ضلع یک ‌واقعیت تلخ و بخش‌های لاینفک ‌از یک ‌خباثت آشکار و پدیده‌ای نفرت ‌انگیز هستند؛ البته اگر‌چه در سه جغرافیای جدا از هم قرار دارند، اما با آرزوها و سیاست‌های پیوسته عمل می‌کنند. از ۱۰۰ سال پیش به این طرف در تاریخ کشورمان تا انقلاب اسلامی، ملت و کشورمان در تمام جهات اعم از سیاست، اقتصاد، امنیت‌؛ همه تحت تاثیر تمایلات استعماری، مداخلات آشکار و‌ صلب قدرت ملت از تعیبن سرنوشت خویش بوده است.

وی ‌ادامه داد: از زمانی که ‌نفت، ‌کشف و جغرافیای جهان اسلام با یک ‌جهش فوق‌العاده مواجه شد، آمریکا و انگلیس سرزمین‌های اسلامی را به غارت بردند و برای اینکه ثروت‌‌های مادی را به یغما ببرند، تلاش کردند اصالت معنوی مسلمانان را از بین ببرند، دین را در سرزمین‌های اسلامی بزدایند و فرهنگ ‌مبتذل غرب را جایگزین آن کنند به نحوی که برای ما تاریخ سرشار از ذلت و عقب ماندگی ‌ساختند.

سرلشکر سلامی ‌گفت: شاهان را آنها تعیین می‌کردند و در مواقعی که نیاز داشتند آنها را هم تغییر می‌دادند و به آنها دیکته می‌کردند که اخبار کدام‌ کشور را گوش کنند؛ ده‌ها هزار مستشار امور کشور را در دست داشتند. ایران را ایالتی منفصل از آمریکا کرده بودند و حتی در نبرد میان اعراب و اسرائیل نه تنها اجازه ندادند ایران، رژیم صهیونیستی را تحریم ‌نفتی کند بلکه شاه ایران را واداشتند تا کمبود نفت آن رژیم را هم جبران کند؛ این ‌واقعا یک ‌تاریخ سیاه بود چرا که همه چیز در دست آنها قرار داشت و شاه ایران جز مهره‌ای ساده در صفحه شطرنج سیاست آمریکا، چیز دیگری نبود.

فرمانده کل سپاه با بیان اینکه دین هم در کشورمان در حال فراموشی بود، عنوان کرد: ایران و عربستان بر اساس سیاست نیکسون به عنوان دو ستون از سیاست‌های منطقه‌ای آمریکا قرار گرفتند و این در حالی بود که انگلیس و آمریکا و صهیونیست‌ها ‌می‌دانستند جهان اسلام ‌منطقه‌ای است که ۵۰ درصد ذخایر نفتی و ‌گازی جهان را دارد و‌ از موقعیت جغرافیایی بی‌نظیری برخوردار است زیرا هر کس می‌خواهد بر جهان تسلط یابد، باید بر این ‌منطقه به‌ویژه منطقه خلیج فارس مسلط شود.

این مقام ارشد نظامی ‌افزود: واقعا داستان حیرت‌انگیز و غم‌انگیزی است ‌که امروز برخی جهان را از لنز دشمن می‌بینند و ‌مروج فکر او هستند؛ هستند کسانی که می‌خواهند آن دوران نکبت‌بار را به عنوان دوران درخشش یک‌ تمدن در ذهن جوانان امروز ‌ما جای دهند، اما مردم ایران آگاه‌تر از این هستند که به اینها توجه کنند زیرا آنها گفتار فریبنده بیان می‌کنند.

وی با بیان ‌اینکه می‌خواستند با تشکیل رژیم ‌صهیونیستی در سرزمین‌های اسلامی یک ‌اهرم ‌تنطیم ‌و کنترل سیاست‌های خود را در منطقه بسازند، گفت: تشکیل رژیم صهیونیستی در ملل اسلامی همانند خنجری در پهلوی مسلمانان بود که تاثیرات این‌ خنجر خونین را در میان امت اسلام ‌می‌بینید؛ پادشاهان مستبد را بر مردم مسلط کردند تا ژاندارم‌هایی برای حفظ منافع آمریکا باشند همانند انور سادات در مصر، پهلوی در ایران و جعفر نمیری در سودان؛ این افراد، بی‌دین و بی‌اراده، غرب‌پرست، ضد خدا و مردم بودند.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها