در گفت‌وگو با دفاع‌پرس؛

معاون تربیت و آموزش ارتش: بمباران مردم غزه نشان‌دهنده ضعف رژیم صهیونیستی است/ اراده نیروهای مقاومت بر تجهیزات صهیونیست‌ها غلبه می‌کند

امیر سرتیپ «شیخ» درباره تهاجم زمینی رژیم صهیونیستی به غزه گفت: در این میدان نبرد، تجهیزات حرف اول را نمی‌زند، بلکه روحیه، اراده و مقاومت رزمندگان فلسطینی منجر به پیروزی آن‌ها می‌شود.
کد خبر: ۶۲۷۳۲۵
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۴۰۲ - ۰۱:۴۴ - 05November 2023

معاون تربیت و آموزش ارتش: طوفان الاقصی به عادی سازی روابط بین رژیم اشغالگر قدس با کشور‌های اسلامی پایان دادامیر سرتیپ «علیرضا شیخ» معاون تربیت و آموزش ارتش در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی‌ امنیتی دفاع‌پرس، با بیان اینکه عملیات طوفان‌الاقصی رژیم صهیونیستی را در شوک فرو برد و معادلات را در سرزمین‌های اشغالی به هم ریخت، اظهار داشت: طوفان‌الاقصی به روند عادی‌سازی روابط بین رژیم اشغالگر قدس با کشور‌های اسلامی پایان داد و در آینده حرفی از «پیمان ابراهیم» شنیده نخواهد شد.

امیر سرتیپ شیخ با بیان اینکه شاهد تقابل تجهیزات، ادوات و فناوری‌های نظامی با نیروی اراده مردم مظلوم فلسطین در غزه هستیم، افزود: نیرو‌های مقاومت عناصر ارزشی و اعتقادی هستند که در راه دفاع و حفظ ارزش‌ها و کشورشان تلاش و مبارزه می‌کنند.

معاون تربیت و آموزش ارتش درباره بمباران مناطق مختلف غزه از سوی رژیم صهیونیستی عنوان کرد: بمباران مردم بی‌دفاع و مظلوم غزه نشان‌دهنده ضعف و شکست رژیم صهیونیستی در برابر گروه‌های مقاومت است.

امیر شیخ همچنین درباره تهاجم زمینی رژیم صهیونیستی به غزه گفت: صهیونیست‌ها از هر زاویه‌ای که خواستند به غزه ورود کنند تلفات سنگینی دادند و نیروهای مقاومت قاطعانه با دشمن صهیونیستی مقابله می‌کنند؛ در این میدان نبرد، تجهیزات حرف اول را نمی‌زند، بلکه روحیه، اراده و مقاومت است که منجر به پیروزی نهایی می‌شود؛ مولفه‌هایی که رزمندگان فلسطینی از آن‌ها برخوردارند.

انتهای پیام/ 271

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار