معاون آموزش و پرورش اردبیل:

ارتقای توانمندی و شایستگی حرفه‌ای دبیران از الزامات آموزشی است

«مشکی» گفت: ارتقا توانمندی و شایستگی حرفه‌ای دبیران از الزامات آموزشی است لذا حضور ان‌ها در کارگاه‌های درس پژوهی ضروری است.
کد خبر: ۶۲۷۲۱۹
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۰ - 01November 2023

به گزارش دفاع‌پرس از اردبیل، «محمود مشکی» معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل در همایش معاونان آموزش متوسطه نواحی و مناطق استان اظهار داشت: ارتقا توانمندی و شایستگی حرفه‌ای دبیران از الزامات آموزشی است لذا حضور ان‌ها در کارگاه‌های درس پژوهی ضروری است.

وی با تاکید بر اینکه تمرکز بر مدارس عادی دولتی جز برنامه‌های اصلی در سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ است، افزود: باید با تمرکز بر مدارس دولتی و توانمند ساختن مدیران جایگاه کنکور استان را در کشور ارتقا دهیم.

معاون متوسطه اداره کل آموزش و پرورش اردبیل با اشاره به موفقیت‌های حوزه آموزش متوسطه از جمله ارتقا هشت رتبه‌ای در امتحانات نهایی و نتایج کنکور سراسری ۱۴۰۱ گفت: این موفقیت‌ها به لطف خدا و مرهون تلاش‌های شبانه روزی همکاران در نواحی و مناطق است.

مشکی با بیان اینکه رویکرد امروزه معاونت آموزش متوسطه در راستای تحقق سند تحول بنیادین و تحقق سیاست مدرسه محور است، عنوان کرد: مدیران مدارس و کارشناسان آموزشی باید در تسلط بر سند تحول بنیادین، اسناد بالا دستی، نهضت سند خوانی و اشرافیت در آئین نامه‌ها را در برنامه‌های خود لحاظ کنند.

وی با بیان اینکه اجرای درست برنامه هفتگی ارتقا کیفیت آموزشی را به دنبال خواهد داشت، خاطرنشان کرد: هیچ ارگان و دستگاهی نباید بدون هماهنگی از ساعات درسی کلاس‌ها استفاده کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار