مدیرکل کمیته امداد استان تهران در گفت‌وگو با دفاع‌پرس خبر داد؛

پرداخت بیش از ۱۱ میلیارد تومان حق بیمه تأمین اجتماعی مددجویان تهرانی

پرپنچی گفت: در نیمه نخست سال جاری کمیته امداد استان تهران برای توانمندسازی مددجویان تحت حمایت، بیش از ۱۱ میلیارد تومان حق بیمه تأمین اجتماعی پرداخت کرد.
کد خبر: ۶۲۷۱۴۰
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۴۰۲ - ۰۵:۱۰ - 01November 2023
پرداخت بیش از ۱۱ میلیارد تومان حق بیمه تأمین اجتماعی مددجویان تهرانی«سیدابوالفضل پرپنچی» مدیرکل کمیته امداد استان تهران در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس با بیان اینکه این نهاد برای توانمندسازی مددجویان تحت حمایت، حق بیمه زنان سرپرست خانوار را به سازمان تأمین اجتماعی واریز می‌کند، اظهار داشت: بیمه شدگان می‌توانند از تمامی مزایای بیمه‌های اجتماعی نظیر بازنشستگی، فوت، ازکارافتادگی و درمان استفاده کنند.
 
پرپنچی افزود: در تعامل با سازمان تأمین اجتماعی بانوان سرپرست خانوار با اولویت گروه سنی ۴۶ تا ۵۰ سال برای واریز حق بیمه و استفاده از مزایای بازنشستگی به سازمان تأمین اجتماعی معرفی می‌شوند.
 
مدیرکل کمیته امداد استان تهران با بیان اینکه هم اکنون سه هزار و ۳۱۵ زن سرپرست خانوار از خدمات بیمه تأمین اجتماعی این نهاد در استان تهران بهره‌مند می‌شوند، گفت: این گروه از جامعه هدف با رسیدن به شرایط بازنشستگی از مزایای این طرح برخوردار و توانمند می‌شوند.
 
وی با بیان اینکه سرانه پرداخت حق بیمه مددجویان برای هر نفر ماهانه ۵۶۲ هزار تومان است که از سوی کمیته امداد استان تهران به حساب سازمان تأمین اجتماعی واریز می‌شود، گفت: در نیمه نخست سال جاری ۱۱ میلیارد و ۱۷۹ میلیون تومان حق بیمه این تعداد مددجو به حساب سازمان تأمین اجتماعی واریز شده است.
 
پرپنچی ادامه داد: همچنین ۲۷۱ نفر از مددجویان کمیته امداد استان تهران در شش ماهه نخست سال جاری مشمول دریافت مزایای بازنشستگی سازمان تأمین اجتماعی شده اند.
 
انتهای پیام/ 241
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار