در همایش پدافند غیرعامل در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی؛

رئیس سازمان پدافند غیر عامل کشور: اقتصاد مقاومتی سلاحی کارآمد در مقابل جنگ اقتصادی دشمن/ آمریکا از فناوری‌های روز به‌عنوان سلاح استفاده می‌کند

سردار جلالی گفت: امروز دشمن در دل جنگ ترکیبی یک جنگ ترکیبی اقتصادی راه‌اندازی کرده است؛ بنابراین باید با اجرای اقتصاد مقاومتی و دفاع اقتصادی بتوانیم جلوی این برنامه دشمن را بگیریم.
کد خبر: ۶۲۷۰۳۳
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۰ - 31October 2023

سردار جلالیبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار سرتیپ «غلامرضا جلالی» رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور امروز (سه‌شنبه) در اولین همایش پدافند غیرعامل در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، با بیان اینکه آمریکا از فناوری‌های روز به‌عنوان سلاح استفاده می‌کند، اظهار داشت: دشمن امروز از غذا به‌عنوان یک سلاح استفاده می‌کند؛ لذا سیاست ما در کشور تولید اقلام اساسی و  تأمین امنیت غذایی کشور است.

سردار جلالی ادامه داد: رسانه یکی دیگر از موضوعاتی است که دشمن از آن به‌عنوان سلاح آفندی و پدافندی استفاده می‌کند.

رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور با تأکید بر اینکه اقتصاد هم از سلاح‌هایی است که آمریکا در برابر ایران به‌کارگیری کرده است، گفت: آمریکا با اشراف اطلاعاتی و استفاده از جاسوسان خود، موضوعات اقتصادی ما را رصد می‌کند.

وی عنوان کرد: امروز دشمن در دل جنگ ترکیبی یک جنگ ترکیبی اقتصادی راه‌اندازی کرده است؛ بنابراین باید با اجرای اقتصاد مقاومتی و دفاع اقتصادی بتوانیم جلوی این برنامه دشمن را بگیریم.

سردار جلالی با بیان اینکه امروز نیازمند راه‌اندازی مرکزی هستیم تا تحولات اقتصادی داخل کشور را تحلیل کند و در اختیار تصمیم‌گیران قرار دهد، تأکید کرد: باید برنامه‌های دشمن در حوزه اقتصادی را شناسایی و تحلیل کنیم و اقدامات پیش‌دستانه در قبال آن‌ها داشته باشیم.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار