مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر خبر داد؛

اعطای ۱۰۰ مورد جهیزیه به فرزندان شاهد و ایثارگر استان بوشهر

طی مراسمی و با حضور معاون مددکاری و مشارکت‌های مردمی بنیاد شهید و امور ایثارگران ۱۰۰ مورد جهیزیه به فرزندان شاهد و ایثارگر استان بوشهر اعطا شد.
کد خبر: ۶۲۷۰۲۷
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۶ - 31October 2023

اعطای ۱۰۰ مورد جهیزیه به فرزندان شاهد و ایثارگر استان بوشهربه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، «نعمت‌اله غلامپور» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر با اشاره به مساله جوانی جمعیت و تشویق جوانان به ازدواج و فرزندآوری، اظهار داشت: در راستای جوانی جمعیت و تشویق جوانان به ازدواج در روز ۸ آبان ماه با حضور محمود پاکدل، معاون مددکاری و مشارکت‌های مردمی ستاد، تعداد ۱۰۰ مورد جهیزیه به مبلغ ۸ میلیارد تومان، به زوج‌های جوان شاهد و ایثارگر استان بوشهر با همکاری سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و منطقه ویژه عسلویه اعطا شد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر افزود: این مراسم با حضور ۳۵ نفر از زوج‌های جوان به نمایندگی از زوج‌های جوان شاهد و ایثارگر وبه احترام شهدای غزه و مردم مظلوم فلسطین به صورت نمادین برگزار شد.

غلامپور بیان کرد: با توجه به منویات مقام معظم رهبری مبنی بر تربیت نسل انقلابی، هدف ما تشویق فرزندان شاهد و ایثارگر برای تشکیل زندگی، ازدواج آسان و فرزندآوری و ازدیاد نسلی است که پدرانشان برای این سرزمین افتخار آفرین شدند و جانبازی کردند و امروزه فرزندانشان برای دفاع از این آب و خاک و انقلاب اسلامی پیشقدم هستند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر خاطرنشان کرد: در این راستا از قادری، مدیرعامل پتروشیمی پترو پالایش کنگان و غلامپور که برادر دو شهید و مدیر پتروشیمی مروارید عسلویه و سرهنگ رفعتی، مسئول بسیج سازندگی سپاه پاسداران که مشارکت بالایی در زمینه تهیه جهیزیه این عزیزان داشتند تشکر و قدردانی می‌کنیم.

وی خاطر نشان کرد: در انتهای این مراسم از این عزیزان با لوح تقدیری با امضاء دکتر قاضی زاده هاشمی ریاست عالی بنیاد تقدیر شد.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار