در دیدار با خانواده شهید «آگاهی»؛

رئیس عقیدتی سیاسی ستاد کل نیرو‌های مسلح: اجرای طرح «فرزند معنوی والدین شهدا»/ مسئولیت سنگینی در قبال شهیدان داریم+ تصاویر

حجت‌الاسلام گواهی گفت: بسیج محلات با شناسایی خانواده شهدا، طرح فرزند معنوی پدران و مادران شهدا را اجرا کند و بسیجیان ضمن دیدارهای مداوم با والدین شهدا در رفع مشکلات آنان بکوشند.
کد خبر: ۶۲۶۸۵۹
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۷ - 31October 2023

مهدی اصغری؛ به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام والمسلمین «عبدالعلی گواهی» رئیس عقیدتی سیاسی ستاد کل نیرو‌های مسلح روز گذشته (دوشنبه) با حضور در منزل شهید «محسن آگاهی» با مادر و برادر این شهید دفاع مقدس دیدار و گفت‌وگو کرد.

حجت‌الاسلام گواهی در این دیدار با اشاره به آیه ۱۶۹ سوره مبارکه آل عمران اظهار داشت: خداوند متعال می‌فرماید که حتی گمان نکنید که شهدا مرده‌اند؛ شهدا زنده‌اند و بدون شک نظاره‌گر اعمال ما هستند؛ لذا ما مسئولیت سنگینی در قبال آنان داریم؛ پس باید به درستی راه آن‌ها در دفاع از انقلاب اسلامی و میهن عزیزمان را ادامه دهیم.

حجت‌الاسلام گواهی در ادامه با بیان روایتی از پیامبر اکرم اسلام (ص) که شهادت را نهایت بهترین خوبی‌ها دانسته‌اند، عنوان کرد: خیلی از افراد آرزوی شهادت دارند و در این مسیر گام برمی‌دارند؛ اما هر کسی به این مقام نمی‌رسد و شهدا را خود خداوند گلچین می‌کند.

رئیس عقیدتی سیاسی ستاد کل نیرو‌های مسلح همچنین با اشاره به کلام رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر اینکه بهترین لحظات عمر من لحظاتی است که به یاد شهدا هستم و با خانواده آنان دیدار می‌کنم، گفت: پیشنهاد می‌کنم که بسیج محلات با رصد دقیق محله و شناسایی خانواده شهدا، طرح فرزند معنوی پدران و مادران شهدا را اجرا و بسیجیان عزیز با دیدارهای مداوم و هدفمند با خانواده شهدا همانند فرزندان آنان در جهت رفع مشکلات والدین شهدا تلاش کنند و نگذارند که والدین شهدا جای خالی فرزند شهید خود را حس کنند.

بنابراین گزارش، پاسدار شهید محسن آگاهی در تاریخ ۲۰ شهریور ۱۳۴۲ در تهران چشم به جهان گشود. وی در تاریخ یکم فروردین ۱۳۶۳ در عملیات بدر در منطقه طلائیه به درجه رفیع شهادت نائل آمد. پیکر این شهید والامقام پس از سال‌ها مفقودالاثری در تاریخ هشتم خرداد ۱۳۸۰ به میهن اسلامی بازگشت و در بهشت زهرای تهران به خاک سپرده شد.

انتهای پیام/ 200

نظر شما
پربیننده ها