رزمایش توزیع ۵۸۰ جهیزیه در استان کرمان آغاز شد

رزمایش توزیع ۵۸۰ سری جهیزیه در استان کرمان به ارزش بیش از ۲۰ میلیارد تومان با حضور مسئولان کشوری و استانی در مصلی امام علی علیه السلام شهر کرمان برگزار شد.
کد خبر: ۶۲۶۷۵۵
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۶ - 30October 2023

رزمایش توزیع ۵۸۰ جهیزیه در استان کرمان آغاز شد

به گزارش دفاع‌پرس از کرمان، رزمایش توزیع ۵۸۰ سری جهیزیه به ارزش بیش از ۲۰ میلیارد تومان بعد از ظهر امروز با حضور سردار «ضیاءالدین حزنی» دبیر قرارگاه محرومیت زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سردار «حیدر بابا احمدی» معاون بسیج مساجد و محلات سازمان بسیج مستضعفین کشور، سردار «محمدعلی نظری» فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان و تعدادی از مسئولان استان کرمان در مصلی بزرگ امام علی (ع) شهر کرمان برگزار شد.

سردار «ضیاءالدین حزنی» دبیر قرارگاه محرومیت زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیز در این مراسم اظهار داشت: ماموریت اصلی و اساسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی و ماموریت اصلی سپاه تامین امنیت پایدار است.

وی با بیان اینکه سپاه پاسداران در برابر این ماموریت اصلی خود بحث محرومیت‌زدایی، مردم‌داری، مردم یاری و مردم دوستی را نیز در برنامه دارد، گفت: این ماموریت‌ها با اولویت مناطق صعب‌العبور، محروم، مرزی و حساس در سراسر کشور در حال انجام است.

دبیر قرارگاه محرومیت زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه راه‌اندازی و پشتیبانی از ازدواج آسان جوانان نیز در برنامه است، افزود: رزمایش‌های توزیع جهیزیه در این راستا برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه در بحث محرومیت‌زدایی تا زمانی که مردم ما مشکل داشته باشند وظیفه خود می‌دانیم که در کنار آن‌ها باشیم، ادامه داد: در بحث محرومیت‌زدایی جغرافیا و منطقه برای ما مطرح نیست و این خود مردم هستند که برای ما اهمیت دارند.

سردار حزنی با اشاره به اینکه در هر جا که مردم مشکل داشته باشند رسیدگی به مردم را وظیفه خودمان می‌دانیم، بیان کرد: در استان کرمان کار‌های خوبی در بحث محرومیت‌زدایی انجام شده است با این وجود هنوز هم اقدامات انجام شده رضایت‌بخش نیست.

وی با تاکید بر اینکه همه مسئولان باید وظیفه خود را اول همه نسبت به مردم محروم انجام دهند، گفت: سپاه ماموریت اصلی و اساسی خود را در کنار مردم بودن می‌داند و در حوزه‌های مختلف عمرانی و خدمت‌رسانی تلاش می‌کند که وظیفه خود را در برابر مردم انجام دهد.

دبیر قرارگاه محرومیت زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه در زمان وقوع بحران‌ها اگر سپاه اولین نهادی نباشد که به کمک مردم می‌شتابد آخرین نهادی هستیم که از بحران خارج می‌شود، گفت: ما به مردم بدهکار هستیم و باید تلاش کنیم که رضایت مردم را کسب کنیم.

توزیع ۵۸۰ سری جهیزیه در استان کرمان آغاز می‌شود

سردار «محمدعلی نظری» فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در حاشیه برگزاری این رزمایش با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه سیدالشهدای جبهه مقاومت شهید سلیمانی، اظهار داشت: در راستای کمک به ازدواج آسان جوانان رزمایش توزیع جهیزیه در بین زوج‌های نیازمند استان کرمان برگزار شده است.

وی با اشاره به اینکه این رزمایش در کرمان با حضور دبیر قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، معاون بسیج مساجد و محلات سازمان بسیج مستضعفین کشور و مسئولان کمیته امداد امام خمینی (ره) برگزار می‌شود، گفت: امروز توزیع ۵۸۰ سری جهیزیه در استان کرمان آغاز می‌شود.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با بیان اینکه این جهیزیه‌ها شامل ۵ قلم و ارزش ریالی هر کدام ۳۵ میلیون تومان است، ادامه داد: در مجموع توزیع بیش از ۲۰ میلیارد تومان جهیزیه از امروز در استان کرمان آغاز می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این زوج‌ها از طرف کمیته امداد شناسایی شدند، بیان کرد: پیش از این هم توزیع جهیزیه در استان کرمان داشتیم و این سری جهیزیه‌ها در ۱۴ شهرستانی که قبلاً توزیع جهیزیه در آن‌ها نداشتیم انجام می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار