وزیر امور خارجه: تصمیم انجام عملیات «طوفان الاقصی» را فلسطینیان خودشان گرفتند

امیرعبداللهیان ایران شامگاه یکشنبه در مصاحبه با سی‌ان‌ان گفت که از فلسطین حمایت می‌کنیم و آن را انکار نمی‌کنیم اما تصمیم انجام عملیات طوفان الاقصی را فلسطینیان خودشان گرفتند.
کد خبر: ۶۲۶۴۹۷
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۸ - 29October 2023

وزیر امور خارجه: تصمیم انجام عملیات «طوفان الاقصی» را فلسطینیان خودشان گرفتندبه گزارش گروه اخبار داخلی دفاع‌پرس، «حسین امیرعبداللهیان» وزیر امور خارجه ایران اظهار داشت: چیزی که روز هفتم اکتبر روی داد، تصمیمی بود که فلسطینیان خودشان اتخاذ کرده بودند.

وی که با شبکه آمریکایی سی‌ان‌ان مصاحبه می‌کرد، گفت: «از فلسطین حمایت می‌کنیم و آن را انکار نمی‌کنیم اما ارتباطی با عملیات طوفان الاقصی نداریم».

رژیم صهیونیستی از ۲۳ روز گذشته تاکنون غزه را تحت محاصره شدید خود قرار داده و بسیاری از تأسیسات غیرنظامی از جمله مدارس، مساجد و مراکز درمانی را در حملات خود ویران کرده است.

رسانه‌های فلسطینی بامداد امروز، در جدیدترین آمار خود اعلام کرده بودند شمار شهدای فلسطینی از ۸۰۰۰ نفر فراتر رفته و تعداد مجروجان حدودا به ۲۰۰۰۰ نفر رسیده است.

هلال احمر فلسطین نیز امروز خبر داد رژیم صهیونیستی تهدید کرده که بیمارستان قدس در نوار غزه را هدف حمله قرار خواهد داد از‌ این‌ رو خواستار تخلیه فوری این بیمارستان شده است.

کاهش شدید مقبولیت رژیم صهیونستی در عرصه جهانی در حالی است که اشغالگران پس از عملیات طوفان الاقصی در هفتم اکتبر (۱۵ مهر) تلاش کردند با پخش گسترده شایعات در رسانه‌ها همدردی جامعه جهانی را با خود همراه کنند؛ از جمله انتشار خبر دروغ سربریدن ۴۰ کودک به دست نیروهای حماس که کذب بودن آن برای رسانه‌ها عیان شد و در نهایت رسانه‌های غربی مجبور شدند حرف خود را پس بگیرند.

در این میان بازوهای تبلیغاتی و رسانه‌ای صهیونیست‌ها به خصوص در شبکه‌های اجتماعی همچنان به امید جلب همراهی مردم جهان به دروغ‌پراکنی گسترده خود ادامه می‌دهند.

انتهای پیام/371

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار