هشدار تصویری حزب‌الله به صهیونیست‌ها/ زمانی که وعده نخستین فرا رسد

دفتر رسانه‌ای منتسب به دبیرکل حزب‌الله لبنان با انتشار یک کلیپ کوتاه ویدیویی و آیه‌ای از آیات شریفه قرآن کریم به صهیونیست‌ها درباره تداوم جنایات جنگی علیه غزه هشدار داد.
کد خبر: ۶۲۶۴۷۶
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۵ - 29October 2023

به گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، انتشار کلیپ کوتاه معناداری از سوی دفتر رسانه‌ای منتسب به سید حسن نصرالله دبیر کل حزب‌الله لبنان، امروز مورد توجه رسانه‌ها قرار گرفته است.

در این کلیپ کوتاه دبیرکل حزب‌الله لبنان دیده می‌شود که در حال حرکت به سوی بیرون از کادر دوربین است. دفتر رسانه‌ای منتسب به دبیرکل حزب الله این کلیپ چند ثانیه‌ای را به انضمام آیه ۵ سوره اسرا منتشر کرده است.


در این آیه شریفه آمده است: «إِذَا جَاءَ وَعْدُ أُولَاهُمَا بَعَثْنَا عَلَیْکُمْ عِبَادًا لَّنَا أُولِی بَأْسٍ شَدِیدٍ فَجَاسُوا خِلَالَ الدِّیَارِ وَکَانَ وَعْدًا مَّفْعُولًا": هنگامى‌كه نخستين وعده فرا رسد، گروهى از بندگان پيكارجوىِ خود را بر ضدّ شما بر مى‌انگيزيم تا [شما را سخت درهم كوبند حتّى براى به‌دست آوردن مجرمان]، درون خانه‌ها را جستجو كنند و اين وعده‌ای‌ست قطعى.»

براین اساس، انتشار این ویدیو در شرایط کنونی پیامی هشدارگونه به صهیونیست‌ها در ارتباط با پیامد‌های ادامه جنایات جنگی آن‌ها علیه مردم بی گناه غزه محسوب می‌شود.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار