نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه:

شهدا، عابدان شب و شیران روز و عاشق شهادت بودند

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه: گفت: شهدا، عابدان شب و شیران روز و عاشق شهادت بودند.
کد خبر: ۶۲۶۴۵۸
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۱ - 29October 2023

شهدا، عابدان شب و شیران روز و عاشق شهادت بودندبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، همزمان با سالگرد شهادت سردار شهید «سید محمدسعید جعفری»، یادواره این شهید گرانقدر در مسجد پیامبر اعظم (ص) با حضور خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر شهرستان کرمانشاه برگزار شد.

در این مراسم که خسرو شهیدی مدیرکل، معاونین و مسئولین بنیاد استان و جمعی از مدیران اداری حضور داشتند، حجت الاسلام والمسلمین «حبیب الله غفوری» نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه در سخنانی به تجلیل از مقام والای این شهید گرانقدر پرداخت.

حجت الاسلام غفوری اظهار داشت: شهدا نسل تربیت شده امام راحل (ره) بودند و برای همین انسان‌هایی مؤمن، با تقوا و خدا باور بودند.

امام جمعه کرمانشاه گفت: این شهدای والامقام کسانی بودند که آینده و خیلی پیش‌تر خود را می‌دیدند و نمونه بارز آن شهید جعفری بود که از همان ابتدای انقلاب با تشکیل نیرو‌های سپاهی و جهادی و آموزش آن ها، پاسدارانی مخلص را برای حفاظت و حراست از اهداف و آرمان‌های نظام و انقلاب تربیت کرد.

نماینده ولی فقیه در استان ادامه داد: شهدا عابدان شب و شیران روز و عاشق شهادت بودند و در حقیقت قرب الهی را طلب می‌کردند.

وی لقمه حلال و ادای حق والدین را از دیگر شاخصه‌های اخلاق و رفتاری شهدا برشمرد و افزود: اگر می‌خواهیم این مجد و عظمت ایران اسلامی همچنان با قوت و اقتدار تداوم یابد، بایستی نسلی را تربیت کنیم که همچون این شهدای گرانقدر که هرکدام شان خود دارای مکتب بودند باشند.

امام جمعه کرمانشاه در پایان با تأکید بر توجه همگان به بیانیه گام دوم رهبری معظم انقلاب اظهار داشت: ماحصل تلاش در جهت تحقق این بیانیه به یقین تربیت فرزندان برومندی همچون شهید جعفری را به دنبال خواهد داشت.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار