ما متحدیم/ در مراسم افتتاحیه راهیان نور دانش‌آموزی؛

معاون هماهنگ‌کننده سازمان بسیج مستضعفین: دشمن در جنگ ترکیبی به دنبال تسخیر قلب‌ها و شکستن اراده‌هاست

سردار «معروفی» گفت: زمانی دانش‌آموزان در جنگ سخت نابرابر رزمیدند و ۳۶ هزار نفر از آن‌ها به شهادت رسیدند؛ اما امروز جنگی ترکیبی برای تسخیر قلب‌ها و تغییر اراده‌ها در جریان است.
کد خبر: ۶۲۶۳۷۳
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۰ - 29October 2023

سردار معروفیبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار سرتیپ پاسدار «حسین معروفی» معاون هماهنگ‌کننده سازمان بسیج مستضعفین صبح امروز (یکشنبه) در مراسم افتتاحیه راهیان نور دانش‌آموزی که در جوار مزار شهید «فهمیده» برگزار شد، اظهار داشت: ملت بزرگ ایران تحت امر امام خمینی (ره) قیام علیه رژیم ستم‌شاهی را آغاز کردند و توانستند آن را از صحنه روزگار حذف کنند و در ادامه تحت امر امام (ره)، ولایت خدا را جایگزین حکومت ستم‌شاهی کردند.

سردار معروفی افزود: در دفاع مقدس نیز زمانی هم که تمام اردوگاه شرق و غرب به کشورمان حمله کردند، ملت ایران در مقابل آن‌ها ایستادند و در جنگی نابرابر مقاومت کردند؛ هرچند که شهدا و جانبازان بسیاری را تقدیم کردند، اما در نهایت به پیروزی دست یافتند.

معاون هماهنگ‌کننده سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: در سال ۸۸ هم که «جنگ احزاب» را شاهد بودیم و طی آن دشمنان داخلی و بین‌المللی و کسانی که پشت به ملت کرده بودند، آبروی ملت را تا لبه پرتگاه بردند، این ملت ۹ دی را خلق و نظام را تثبیت کردند.

وی اضافه کرد: در غائله بنزینی سال ۱۳۹۸ هم دشمن سعی کرد که میان ملت و نظام انشقاق ایجاد کند که باز هم به واسطه حضور مردم، نتیجه‌ای برای دشمن به همراه نداشت؛ پس از آن هم قلب امت اسلامی یعنی حاج قاسم را ترور کردند و تصور می‌کردند که با این اقدام محور مقاومت از هم می‌پاشد، اما ۸۰ میلیون ایرانی به حاج قاسم سلیمانی تبدیل شدند و فقط در تشییع پیکر مطهر ایشان ۲۵ میلیون نفر حضور یافتند.

سردار معروفی با تأکید بر اینکه این ملت دشمن دارد، گفت: سال گذشته نیز دشمنان این ملت اسب‌های خود را زین کردند تا مردم کشورمان را شکست دهند، ولی باز هم مردم ایران پیروز این نبرد شدند؛ امسال نیز سه پروژه امام و عاشورازدایی در محرم، ولایت‌زدایی در اربعین و برنامه‌ برای ایجاد آشوب در سالگرد اغتشاشات ۱۴۰۱ را پیش‌بینی کرده بودند که در هر سه مورد  با شکست مواجه شدند.

معاون هماهنگ‌کننده سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: این موارد نشان می‌دهد که ملت ایران هوشمند است و چنانچه هر دشمنی بخواهد تمامیت ارضی و اعتقادات آن‌ها را با خطر مواجه سازد، از هر گروهی که باشند با یکدیگر علیه دشمن متحد می‌شوند و در یک جبهه قرار می‌گیرند.

وی‌ با اشاره به اینکه یکی‌ از خروجی‌های دفاع مقدس ناموس‌پرستی بود، افزود: ما ناموس‌پرستی را از امام شهیدمان در گودال قتلگاه آموختیم و با تأسی از همین آموزه نشان دادیم که برای دفاع از ناموس مسلمانان از بذل جان هم دریغ نمی‌کنیم و این را رزمندگان ما هم در دفاع مقدس و هم در جبهه مقاومت به فرماندهی سردار سلیمانی به اثبات رساندند؛ حال از کسانی که شعار «زن، زندگی‌، آزادی» سر می‌دهند، باید پرسید چه کسانی مدافع واقعی زنان هستند؟

سردار معروفی بیان کرد: دشمن قصد دارد که عزت و شرف ما را خدشه‌دار کند تا الگوی جهان نشویم؛ چون این الگو حقیقتی است که باید توسعه یابد. زمانی دانش‌آموزان در جنگ سخت نابرابر رزمیدند و ۳۶ هزار نفر از آن‌ها به شهادت رسیدند؛ اما در این شرایط حساس، جنگی ترکیبی علیه همه مقدسات و برای تسخیر قلب‌ها و تغییر اراده، ذائقه، شهامت و رفتار شما دانش‌آموزان در جریان است.

معاون هماهنگ‌کننده سازمان بسیج مستضعفین اضافه کرد: این، جنگی پیچیده و سخت است؛ لذا شما باید با دشمن‌شناسی، فضای مجازی را تسخیر کنید و با تولید محتوا‌های غنی، عرصه را بر دشمن تنگ و آن‌ها را مجبور به عقب‌نشینی در این حوزه کنید؛ البته در صورت عقب‌نشینی دشمن می‌بایست او را تعقیب کرد؛ چرا که اگر دشمن را رها کنید، مجدداً با تجدید قوا، حمله دیگری را شروع خواهد کرد. تفاوتی هم میان دختر و پسر برای حضور در این عرصه وجود ندارد و همه باید در این زمینه نقش‌آفرینی کنند.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار